shacti Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 det ändrar sig beroende på vad folk säger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Mac är en dator som har Betyg:-9999999999 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 jag håller inte med!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 mac är br pc är bra .slut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Tycker ja me Håller med dig 99% :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Mac, är värre än en stenåldersdator! Snacka för dej själv... När G5 kom ut så va de inte en PC som va ens nära lika bra som den ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Själv har jag aldrig prövat någon så jag kan inte säga något, men jag tror säkert att det är bra med Mac. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Jag har bara en fråga: Om jag startar en tråd på windows forumet som heter "lär dig hata pc" tror ni då jag skulle få en varning? Funderar nämligen på det eftersom jag är så TRÖTT PÅ ALLA DESSA PC NÖRDAR SOM TROR SIG VETA NÅGONTING!!!!! Stick till ert egna forum och klaga där istället för att förpestra mac forumet med onödiga kommentarer!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ketchup Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jävligt onödigt inlägg tycker jag <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
{KL}Lord]Harri Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Mac suger man kan inte ens se bilder i habbohotel på den o dem är så tröga jasså, och PC, som är den segaste datorn är mest använd bara för att den är billig skit! PC är segare än din hjärna Donald Duck, och det tycker jag e konstigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 HAr testat många mac i mina dagar några bra några dåliga men, jag gillade ingen av dom jag gillade pc:n den som jag använt minst av alla den hade sånt finnt sätt att se på mig jag gillade inte macarnas meny (specielt inte en massa knappar som blir större när man rör pekaren på dom) imac gillar jag minst av dom alla för: musen tycker jag inte om, datorns form (ser ut som 70 tals diskokula) och internet designen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supermario89 Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 jag har inget emot mac :) men kan man köra .exe filer på den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg