# 21 Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 http://www.all-logos.de/images/xbox2.jpg Visste att det fanns grön handkontroll men att det fanns grön X-box visste jag inte. Fanns väl för något år sedan eller så kommer det nog.. eller vad vet jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 f*n vad coolt att det fanns ett grönt! Jag trodde att det bara fanns Crystal och svart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 När jag skulle köpa en x-box köpte vi en begagnad med massa spel och sånt.. Vi mailade en med en grön.. men den var såld.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Spela roll vilken färg det e! Det e ju samma innehåll! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 dessutom är den snyggast när den är svart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 http://www.all-logos.de/images/xbox.jpg Bättre bild på gröna X-boxen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 vaddå bättre bild?... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 vaddå bättre bild?... Bild på själva konsollen & inte förpackningen. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Den gröna Xboxen är chippad och har större hårddisk mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 öö vad var det för xbox? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 visste att de fanns gröna handkontroller men inte att hela boxen va grön :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 I Player1(speltidning) så visade dom massa färger .... typ 7-10 st. Ska titta nu ifall man kan köpa de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg