Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Soffan
Skrivet

Missade ltie i början men bra var den....

Det var så himla roligt när dom var i Vietnam!

"Vi fick långa promenader och fick se den fina landskapen" :lol:

Gäst Soffan
Skrivet (redigerat)

Vi pratar om Forrest Gump... Inte om moderaterna!

Redigerat av Rowyn
Skrivet

Fss, är ni tröga eller, han berättar sin livs historia, från sina ögon, han är utvecklings störd (förstånds handikapad) allt som han gjorde var ju en slump, han blev ju allt, och han fick ju allt, allt förutom kärlek :( eller han får ju det, lite försent kanske... slutar tråkigt, börja nästan böla, hade gråten i halsen... :mellow:

har sett den flera miljoner ggr...

Gäst Soffan
Skrivet

Ja... Den är så himla bra! Tom Hanks spelar ju helt perfekt i den rollen!

Skrivet

Fss, är ni tröga eller, han berättar sin livs historia, från sina ögon, han är utvecklings störd (förstånds handikapad) allt som han gjorde var ju en slump, han blev ju allt, och han fick ju allt, allt förutom kärlek :( eller han får ju det, lite försent kanske... slutar tråkigt, börja nästan böla, hade gråten i halsen... :mellow:

jag såg inte hella filmen så jag ska ta och köpa den och jag håller med dig,man satt med gråten i halsen på slutet av filmen
Skrivet

Han är bara lite trög, inte utvecklingsstörd, det trodde jag också när såg den första gången
Gäst Soffan
Skrivet

Den är nu på TV4 Film!

Spelar in den :D USch vad bra den är alltså :lol:

Skrivet
(Skywalker @ 02/05-2004 20:36:52)

Han är bara lite trög, inte utvecklingsstörd, det trodde jag också när såg den första gången

Ja egentligen fattar han ju inte riktigt att han är ute i krig..... Han tycker att de bara går och går.. men det är de som gör filmen så charmig

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...