Ratchet Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Vad händer om man får fullt i varnings nivån? Blir man avstängd eller vad händer. Jag menar att om man blir avstängd så är det väl bara att bli medlem på nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Du kan inte komma in på sidan mer ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Man kan komma in som gäst ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Nej , det tror jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Jo man kan visst komma in som gäst. Men man kan inte logga in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 KAN MAN ?!?!?!? YES YES YES ! jag trodde jag aldrig mer kunde komma in på denna sida ifall jag får 1 varning till :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Men du kan inte skriva något! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Men ibland kan det vara kul att titta också . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 kanske d,men d är väl onödigt att skaffa sig en till varning. Försök istälet att bli av med dina varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Försöker har jag alltid gjort , samlar till 10000 p just nu har jag bara runt 1000 på banken . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Jaha men då är det bara att sms:a och skriva inlägg men seriösa och inte onödiga :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Har ingen mobil , men skriver inlägg gör jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.