Gäst jocke2004 Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 vad ska man göra i zoras domain?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Är du liten ska du ju gå till den stora fisken Jabu Jabu och rädda prinsessan! Är du stor ska du först till Ice cavern (som ligger på andra sidan sjön där Jabu Jabu låg) och hämta blå eld för att tina upp Kung Zora, och hitta IronBoots, sen sticker du till Vatten templet! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TrIGuN_KniVeS Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Asså... Nee.. Jag har fastnat ¨på rummet innan bossen... vafn ska man göra? :blink: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Vilket ställe är du på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Leta efter en tapp i taket och skjut med din boomerang på den! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 det finns bara en boss där.. och det är när man är liten d.v.s. barinade.. hoppas jag :P isf ska du kasta boomerang runt spindelväven för å träffa switchen så kan du komma vidare.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 sa ju de :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 jo men jag kanske skrev innan du gjorde inlägget :/ men jag hoppas du klarar det nu! skriv om u needs more help ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 ja kanske det :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Är du liten ska du ju gå till den stora fisken Jabu Jabu och rädda prinsessan! Är du stor ska du först till Ice cavern (som ligger på andra sidan sjön där Jabu Jabu låg) och hämta blå eld för att tina upp Kung Zora, och hitta IronBoots, sen sticker du till Vatten templet! :) var e jabu jabu då???? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 bakom kungen i zoras domain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 där går det väl inte att komma förbi ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg