wildwolf Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 jag tycker att dom flesta shadow (sonic) bilder e skit coola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Jag tycker dom senaste sidorna har hållt väldigt låg klass...:visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Kanske för att inte Orson har visat nån på senaste tiden :visslar: Visar nån snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Denna blev as ful! Opps glömde texten :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 här: http://img.photobucket.com/albums/v474/N-Graved/signature.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Kanske för att inte Orson har visat nån på senaste tiden :visslar: Visar nån snart Ärligt, du är bra på PS men du är fortfarande lååångt ifrån elit. Ingen på det här forumet är grym på PS. Så, sluta skryt och hjälp dom som inte är lika bra. Jag tycker dom senaste sidorna har hållt väldigt låg klass... :visslar: OMG, hjälp till dom att bli bättre eller gör några "högklassiga"-bilder själv. Stå inte där och snacka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (redigerat) RENSAT. Missförstånd mellan Raist och mig.. Redigerat 3 November 2004 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 kommentera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (redigerat) Kanske för att inte Orson har visat nån på senaste tiden :visslar: Visar nån snart Ärligt, du är bra på PS men du är fortfarande lååångt ifrån elit. Ingen på det här forumet är grym på PS. Så, sluta skryt och hjälp dom som inte är lika bra. Jag tycker dom senaste sidorna har hållt väldigt låg klass... :visslar: OMG, hjälp till dom att bli bättre eller gör några "högklassiga"-bilder själv. Stå inte där och snacka. Snälla,kan inte du visa nån "elit " bild Redigerat 3 November 2004 av Orson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (redigerat) haha, kolla min bild... Orson jag tog din font.. ( jag har frågat han via PM ) Redigerat 3 November 2004 av Haddi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Kanske för att inte Orson har visat nån på senaste tiden :visslar: Visar nån snart Ärligt, du är bra på PS men du är fortfarande lååångt ifrån elit. Ingen på det här forumet är grym på PS. Så, sluta skryt och hjälp dom som inte är lika bra. Jag tycker dom senaste sidorna har hållt väldigt låg klass... :visslar: OMG, hjälp till dom att bli bättre eller gör några "högklassiga"-bilder själv. Stå inte där och snacka. Förut sa du ju att de va du o några andra som va eliter... Hur f*n ska du hare? & då tog du inte me Orson.... Han é bättren dej <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Orson bättre än Raist ? Sure.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg