Hoppa till innehåll

Valet 2010


Guggo
 Dela


Rekommendera inlägg

En liten bump såhär innan valet kanske?

 

"Under många tusentals år har negern kunnat softa i värmen, käka lite bananer, våldta nån förbipasserande kvinna eller unge, slåss med andra negerhannar och äta upp dem, spela lite trumma, springa omkring lite, fånga nån antilop, käka lite bananer, knulla lite, berusa sig på jästa frukter eller örter, osv. Så har det hållit på under årtusendena utan att något evolutionärt tryck i form av miljöfaktorer har tvingat negern att utvecklas i en annan riktning."- Sverigedemokraterna strikes again.

 

------

 

Det här är verkligen ett riktigt ödesval. Om (s) vinner valet, Mona blir statsminister, (v) får regeringsplatser och (sd) kommer in i riksdagen då blir det fan inte roligt vill jag lova. Alliansen vann visserligen den senaste opinionsundersökningen, men man vet aldrig.

Synd att dem inte nämner vikingarnas vandaliseringar och våldtäkter.

Jag hatar att Jimmie Åkesson ska spela martyroffer när han är på debatt och försöker

få någon fakta som han menar är sanning med falska siffror.

 

Sedan kommer dem med det här, den som inte röstar i år överhuvudtaget gör SD en stor tjänst.

Rösta på Moderaterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 460
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Folkpartiet har flest åsikter som jag håller med om, även om det finns lite ströpunkter i nästan varje parti jag håller med om. Men min röst hade ju fallit på FP och kommer göra det i skolvalet om några veckor.

 

Nu efter denna röstningen skrämmer det mig att äckliga Sverigedemokraterna leder.

Skäms barn!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte vad jag ska rösta på, enligt mig så vill alla parti samma sak, dem vill alltså göra samhället säkrare och samtidigt lägre skatt? (Exempel)

 

Ser inte så stor skillnad i alla parti, alla vill göra goda saker åt naturen etc, men dom gör det på olika sett.

Så skulle inte skada om dem skrev hur dom ska "lösa" problemet.

 

Men detta med "Miljön" kommer knappast bli bättre om bara Sverige bättrar sig, vi har ju flera hundra andra länder också.

 

 

 

Jag vet inte till 100 procent om vad jag snackar om, så idiot förklara mig icke.

Redigerat av ZnK
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Folkpartiet har flest åsikter som jag håller med om, även om det finns lite ströpunkter i nästan varje parti jag håller med om. Men min röst hade ju fallit på FP och kommer göra det i skolvalet om några veckor.

 

Nu efter denna röstningen skrämmer det mig att äckliga Sverigedemokraterna leder.

Skäms barn!

Håller med.

 

Tänker fan rösta på Sossarna. Stör mig som fan på att Moderaterna försöker lura folket med att det är tack vare dom för att Sverige tog sig igenom krisen när det egentligen var Socialdemokraternas förtjänst.

 

Sossarna eller vänsterpartiet, får se.

Redigerat av Progressive
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ville bara tillägga att "neger citatet" är ifrån FB.

 

Det var "Varnagel" eller nåt som skrev det först.

 

https://www.flashback.org/t1286941

Ja, och när sd-politikern i fråga konfronterades av media angående citatet så sa han något i stil med "Det är en träffande beskrivning"

 

Edit:

"På sin blogg – ”Landskronabackspegel” – skriver han om genetiska egenskaper hos svarta afrikaner:

 

"Under många tusentals år har negern kunnat softa i värmen, käka lite bananer, våldta nån förbipasserande kvinna eller unge, slåss med andra negerhannar och äta upp dem, spela lite trumma, springa omkring lite, fånga nån antilop, käka lite bananer, knulla lite, berusa sig på jästa frukter eller örter, osv. Så har det hållit på under årtusendena utan att något evolutionärt tryck i form av miljöfaktorer har tvingat negern att utvecklas i en annan riktning."

 

Per T K Wahlberg uppger att alla citat är från ett inlägg på webbplatsen Flashback. Dock är det inget han tar avstånd från:

 

– Jag tyckte det var en ganska träffande beskrivning. Tittar vi historiskt, så började hela mänskligheten i Afrika en gång i tiden, och sedan var det några som vandrade ut till Europa och Asien. Men på vilken nivå står de kvar? Det har inte hänt så mycket på alla dessa årtusenden, säger Wahlberg till Helsingborgs Dagblad."

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En liten bump såhär innan valet kanske?

 

"Under många tusentals år har negern kunnat softa i värmen, käka lite bananer, våldta nån förbipasserande kvinna eller unge, slåss med andra negerhannar och äta upp dem, spela lite trumma, springa omkring lite, fånga nån antilop, käka lite bananer, knulla lite, berusa sig på jästa frukter eller örter, osv. Så har det hållit på under årtusendena utan att något evolutionärt tryck i form av miljöfaktorer har tvingat negern att utvecklas i en annan riktning."- Sverigedemokraterna strikes again.

 

------

 

Det här är verkligen ett riktigt ödesval. Om (s) vinner valet, Mona blir statsminister, (v) får regeringsplatser och (sd) kommer in i riksdagen då blir det fan inte roligt vill jag lova. Alliansen vann visserligen den senaste opinionsundersökningen, men man vet aldrig.

Det var Varnagel på flashback som skrev det och han är långt ifrån Sverigedemokrat i sina åsikter. Jag trodde att folk nuförtiden tog det som skrevs i media med en nypa salt.

---------------------------------------------------------

Hur kan man rösta på S, det var ju deras fel att judar dödades under WW2, även fast det var länge sedan nu.

Redigerat av Lander
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte vad jag ska rösta på, enligt mig så vill alla parti samma sak, dem vill alltså göra samhället säkrare och samtidigt lägre skatt? (Exempel)

 

Ser inte så stor skillnad i alla parti, alla vill göra goda saker åt naturen etc, men dom gör det på olika sett.

Så skulle inte skada om dem skrev hur dom ska "lösa" problemet.

 

Men detta med "Miljön" kommer knappast bli bättre om bara Sverige bättrar sig, vi har ju flera hundra andra länder också.

 

 

 

Jag vet inte till 100 procent om vad jag snackar om, så idiot förklara mig icke.

 

lol sossarna vill väl att alla som tjänar mer skall betala ännu mer och har för mig att med det systemet kommer väl många småföretagare inte klara sig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...