Champagne Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Är på test chamber 14 eller 16 . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Coolt! Verkar äga! Grafiken var ju ganska bra. Ska testa när det installerats färdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Ser faktiskt ganska skoj ut, jag ska prova! :) Bara så jävla segt att installera från Steam. <_<Det tar ju typ år att ladda ner nånting därifrån, fattar inte vad de har för server... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Det tar ju typ år att ladda ner nånting därifrån, fattar inte vad de har för server... <_<Har för mig att det gick 700kbps för mig senaste gången jag laddade ner något där på min 8mbit lina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Ser faktiskt ganska skoj ut, jag ska prova! :) Bara så jävla segt att installera från Steam. <_<Det tar ju typ år att ladda ner nånting därifrån, fattar inte vad de har för server... <_< Tankade portal förut idag i 2,1 MB/s, kan bero vilken tid på dygnet då flest laddar ner iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 (redigerat) Ser faktiskt ganska skoj ut, jag ska prova! :) Bara så jävla segt att installera från Steam. <_<Det tar ju typ år att ladda ner nånting därifrån, fattar inte vad de har för server... <_< ¨ Galen deras servrar är ju super ligger runt 1.5 - 2.8 mb/s hela tiden när jag laddar ner spelen , Beror nog på vilken hastighet man har såklart. Redigerat 13 Maj 2010 av pong218 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Laddade ner Portal på 30min i 1.6MB/s rätt så ofta. Så det går rätt snabbt från Steam! YAY! Steams server äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 laddade ner det i ca 600kb/s på 8mbit lina Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Tack så hämskt mycket, väldigt shysst att lägga upp här på fuska.se :D laddade ner på 10 min Mycket bra!, Mycket bra!!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 installerat och klarat inom loppet av 24h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Får väl dra hem det ikväll. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.