Hoppa till innehåll

Hur Du Blir Av Med Någon På Tåget


Mezox
 Dela

Rekommendera inlägg

vet någon vad det står på texten ovanför?

Jag skulle gissa på:

 

"Ldabt nmala tawq na eyrsm" eller något liknande.

 

Yes. Då vet vi. Tror han menade vad det betyder :P Hahah kan ingen filma detta typ när dom gör det. Hade varit sjukt kul och se folks reaktioner.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Airhead

eller låtsas att man e lite mysko. fan jag hade nästan förväntat mej en bild eller skräckvideo efter nedräkningen. men då det inte hände något så var den en liten disappointment.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Händer mig faktiskt ganska sällan att jag har en laptop på tåget :c

Dock kan man alltid smutsa ner sätet bredvid eller ta extra mycket plats med ryggsäck jacka eller något liknande och låtsas sova när folk går på. Dock kommer det alltid någon "viktig" typ som ska peta på en tills man reagerar och sedan ber en att ta undan det. D:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

ännu bättre resultat tror jag man får om man vinklar upp skärmen som en skyllt, håller den över huvudet, springer genom tågperrongen och skriker ut några texter på arabiska, helst "Det här är inget farligt, jag bara driver med allihopa, polisen kommer få CP. lolz lolz lolz".

 

Visserligen får man antagligen inte åka tåg då. fast polisbil är rätt kul också. :D

+1!

 

I lol'd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...