Gäst nomercy421 Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Skrivet 14 Maj 2010 (redigerat) EDIT: ta bort detta ***** inlägg / OMG Redigerat 23 Maj 2010 av nomercy421
Intense Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Skrivet 14 Maj 2010 Hej allesammans, gillar ni D2 only ? Vad heter erat forum? - specstatz.foo.se Specstatz- De_dust2 Only [ 195.178.167.16:27015 ] Specstatz- HideNseeK [ 94.254.125.105:27015 ] Mvh ADMIN på http://specstatz.foo.se/ [ Shake ] Låter lite väl mycket som Ceto där.
Gäst nomercy421 Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Skrivet 14 Maj 2010 (redigerat) Det är 1.6 servrar Redigerat 14 Maj 2010 av nomercy421
Ceto Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Skrivet 19 Maj 2010 :), detta är ju väl uttjatat. Ska ni köra D2 only, kom in på min. Vi har shycssta spelare och admins. Vi lyssnar också på er ifall det händer något. MVH Ceto :)
Rammus Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Skrivet 19 Maj 2010 (redigerat) Forumet är kopierat från oss på "EsA-Gaming". Ser det direkt, Moget!? :( Du är ShakE? som blev bannad för "Hot" va? EDIT: Statistik Inga inlägg • Inga trådar • Totalt antal medlemmar 2 • Vår senaste medlem ziby Aha, Du har fått med dig Ziby, Alltså är du medlem på EsA-Gaming.se.. Men fin copy av vårat forum. :P Redigerat 19 Maj 2010 av ZnK
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Skrivet 20 Maj 2010 Forumet är kopierat från oss på "EsA-Gaming". Ser det direkt, Moget!? :( Du är ShakE? som blev bannad för "Hot" va? EDIT: Statistik Inga inlägg • Inga trådar • Totalt antal medlemmar 2 • Vår senaste medlem ziby Aha, Du har fått med dig Ziby, Alltså är du medlem på EsA-Gaming.se.. Men fin copy av vårat forum. :P Använder ni gratisforum? Det trodde jag inte om EsA :P
Rammus Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Skrivet 20 Maj 2010 Det gör vi inte, Men om du kollar på deras forum och vårat så ser du att alla ämnen har samma namn och "under-namn" då han tagit det från oss när han fick permban för att han hackade någon och hotade admins. Snubben blev :EGD
Gäst nomercy421 Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Skrivet 22 Maj 2010 (redigerat) Det gör vi inte, Men om du kollar på deras forum och vårat så ser du att alla ämnen har samma namn och "under-namn" då han tagit det från oss när han fick permban för att han hackade någon och hotade admins. Snubben blev :EGD och jag är ju som sagt ZnK.. haha, Du är väldigt mogen ZnK, Om du inte skulle ha esa-gaming skulle du bara vara NoObIgG!"! fyfan Znk, Du är ganska uttjatad på EsA, du har dåliga ryckten om man kan säga så :D Så säg dock inte att jag har kopierat EsA's Forum, Bra tips var det. Men det som Esa-Gaming har, Det får vem som helst ha. Leava fuska.se om du tkr det :) Man ska inte hänga ut andra. Du är Jävligt ute på esa.. :wacko: Njaa Dåliga ryckten iaf.' Ceto's server är väldigt bra, Men det betyder inte att min är dålig?. Vi har lite spelare, Drf gjorde jag lite tips här på Fuska.se- Så kom in om ni vill Vi har tre servrar, men vi ska nog bara ha en Public det räcker.. Inferno de_cpl_mill D2 Nuke osv.. Gör lite tips på maps ;) Kom om ni vill. Redigerat 22 Maj 2010 av nomercy421
Ceto Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Skrivet 22 Maj 2010 (redigerat) Vad fan har du med saken att göra uppkäftiga unge, det spelar väll ingen roll om han har ett dåligt ryckte? Har EsA Kim dåligt ryckte? Nej, ZnK är höguppskattad i esa tror inte Kim ger ut admin till vemsomhelst... För det andra, det är inte många som spelar på dina servrar, som flera säger så räcker det med min server. Försök få in spelare på ett annat sätt ist. Sluta upp med att göra massvis med onödiga trådar som du "brukar" göra. Detta är något jag vill säga till er alla, håll er till tråden! Och en annan sak är att jag tycker att det är onödigt att övertyga folk om att spela på dina servrar så som du är/beter dig. @moderatorer, jag har kanske skrivit lite kränkande saker, jag vet inte riktigt. Men ge mig inte några varningar. Jag säger som det är. MVH Ceto :) Redigerat 22 Maj 2010 av Ceto
Rekommendera inlägg