Rammus Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Vad är det för fel på er? Är du störd eller kan du inte acceptera att du INTE FUCKING FÅR ADMIN?!?!?!??! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Vad är det för fel på er? Är du störd eller kan du inte acceptera att du INTE FUCKING FÅR ADMIN?!?!?!??! Har är bara lite efterbliven, han hade inga vänner på förra skolan och så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Vad är det för fel på er? Är du störd eller kan du inte acceptera att du INTE FUCKING FÅR ADMIN?!?!?!??! Har är bara lite efterbliven, han hade inga vänner på förra skolan och så. Jag förstår varför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 18 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 (redigerat) Ärligt talat! Det räcker nu! @Killingspree, du är inte admin. Jag tog bort Dust 2 Only och gjorde om den till Easy/Mid blocks ( HideNSeek ) Du kan få admin där om du vill det. EDIT: Varför och vem har anmält 2 av mina inlägg? Redigerat 18 September 2010 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Ärligt talat! Det räcker nu! @Killingspree, du är inte admin. Jag tog bort Dust 2 Only och gjorde om den till Easy/Mid blocks ( HideNSeek ) Du kan få admin där om du vill det. EDIT: Varför och vem har anmält 2 av mina inlägg? EDITEN: ;) No problem.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Ärligt talat! Det räcker nu! @Killingspree, du är inte admin. Jag tog bort Dust 2 Only och gjorde om den till Easy/Mid blocks ( HideNSeek ) Du kan få admin där om du vill det. EDIT: Varför och vem har anmält 2 av mina inlägg? gärna, jag ska bli aktiv då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Om du inte tar in admins behöver ju ingen göra en "jävla" adminansökan heller? Din jävla tattare... -.-Jag är admin där :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 KillingSpree: han hade inte några vänner på sin förra skolla och så. DreamHacker: Jope, jag var vänn med _dig_ Så haha, säg inget. jag hade många vänner. Mycket flera än dig iaf! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 KillingSpree: han hade inte några vänner på sin förra skolla och så. DreamHacker: Jope, jag var vänn med _dig_ Så haha, säg inget. jag hade många vänner. Mycket flera än dig iaf! :) Något fel på dig, frågan är bara vad? Ceto, är du inne på Steam? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Skärpning i tråden nu. Har du inget vettigt att skriva, SKRIV INTE ALLS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Skärpning i tråden nu. Har du inget vettigt att skriva, SKRIV INTE ALLS!Och du tror seriöst folk kommer läsa den där texten och göra som du säger? Ge dom en tillsägelse istället, så lägger dem av. ONT: Jag har idéer på din hemsida, IN PÅ STEAM CETO! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 (redigerat) Skärpning i tråden nu. Har du inget vettigt att skriva, SKRIV INTE ALLS!Och du tror seriöst folk kommer läsa den där texten och göra som du säger? Ge dom en tillsägelse istället, så lägger dem av. ONT: Jag har idéer på din hemsida, IN PÅ STEAM CETO! :) Fortsätter dem att gå off topic så ger jag dem en varning. Redigerat 19 September 2010 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg