Ceto Skrivet 19 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Jag kommer in på steam när jag kan Znk :) Ser fram emot ideerna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 Skärpning i tråden nu. Har du inget vettigt att skriva, SKRIV INTE ALLS! Och du tror seriöst folk kommer läsa den där texten och göra som du säger? Ge dom en tillsägelse istället, så lägger dem av. ONT: Jag har idéer på din hemsida, IN PÅ STEAM CETO! :) Fortsätter dem att gå off topic så ger jag dem en varning. Låter fint! :) Jag kommer in på steam när jag kan Znk :)Ser fram emot ideerna :) Bra, är inne snart. Håller på att installera BFBC2 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 22 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Jag är inne ganska ofta och jag väntar på dig, ännu har du inte kommit in. MVH Ceto :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Jag är inne ganska ofta och jag väntar på dig, ännu har du inte kommit in. MVH Ceto :) In nu då, jag väntar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 23 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 Jag är inne väldigt ofta, kan inte bra komma in när du skriver. För att jag kanske inte är vid datorn. Brukar skriva här med min iPhone. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 24 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2010 Nytt IP : använd bg1.mine.nu: (port 27015, 27016) eller 87.96.162.98: (port 27015, eller 27016) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 27 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 En fråga bara, jag har inte mine.nu kvar. Mitt konto var inaktivt på dyndns, och nu kostar mine.nu, då jag reggade mig var det gratis med mine.nu. Vet ni vart man kan skaffa mine.nu gratis? MVH Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Är servern nere, kan tänka mig att lira lite! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 9 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Tjenare, jag satte igång servrarna nyss. Jag har haft lite problem. Iaf här är ip adressen: 87.96.172.117:27015 och 87.96.172.117:27016 Tyvärr har jag inte mine.nu dns nu, men jag ska försöka skaffa något liknande. Så behöver man inte komma ihåg ip adressen. Kolla på första sidan, lägger dit ip adresen så att du kan kolla vilken server det är. MVH Ceto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 23 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 Tjenare allesammans, servrarna kommer att vara nere en stund ( Ca 1 vecka om inte mindre ), jag kan ta emot idéer medans servrarna är nere. Jag ska också försöka fixa ny "Design, Funktioner och bättre innehåll." - På hemsidan. Happy Gaming. MVH Ceto =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Skickar i PM, hur du kirrar bra sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Dom finns inte för mig :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg