WASD Skrivet 5 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 38mb? Hur stor är den där meddelandesingnalen egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 38mb wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 stor? min blev 5.4mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 http://www.mediafire.com/?mdzqozycucz är en 38mb fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Felet hittat http://www.mediafire.com/?zgmtiodnron Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Chatten är nu online och en ny version har släppts, 2.0.2! Ladda ner från första inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Funkade bra :) Hare trevligt för nu ska jag sova :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Chatten var sjukt gangsta ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Bara drygt att p12orna postar bögporr såsom böglyften osv :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inloggad Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Bra chat, although ganska synd att den i 99 fall av 100 är Offline. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Jag sätter nog på den runt 14:00 idag när folk kommer hem från skolan, nästan ingen online på fuska nu ändå. Jag måste ju hosta den på min dator och jag känner inte för att chatta hela dagen och vill inte bli störd om jag har annat jag vill göra därav hostar jag den inte så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Jag sätter nog på den runt 14:00 idag när folk kommer hem från skolan, nästan ingen online på fuska nu ändå. Jag måste ju hosta den på min dator och jag känner inte för att chatta hela dagen och vill inte bli störd om jag har annat jag vill göra därav hostar jag den inte så ofta. Har du skoldator? Sätt på teamviewer på din stationära och sätt på chatten när du kommer till skolan via teamviewer så kan du vara inne och bossa då och då utan att bli störd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.