WASD Skrivet 8 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Det märks egentligen inte men jag känner inte för att ha den uppe bara. Jag behöver inte ens vara inloggad för att servern ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Jag tycker att du skall sätta fasta dagar den kan vara uppe på. Typ, fredagar och onsdagar. Eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Ja fredag blir nog en bra dag, problemet är om jag sätter en tid också får jag viktigare saker för mig. Men jag ska se om jag kan ha igång server på fredag från 18:00 tills folk tröttnar eller jag går och lägger mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 (redigerat) Det är din chatt. Sluta vara så "demokratisk" och gör det när/om du vill. :P Redigerat 8 Juni 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Men jag vill vara demokratisk :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Servern är nu online! Den kommer vara det tills jag går och lägger mig antagligen runt 24-01. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 (redigerat) Fan, jag lyckas alltid missa när den är uppe. :/ Redigerat 13 Juni 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Du kan få boka tid om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Du kan få boka tid om du vill. Kan du inte ha chatten igång den här kvällen? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Jag har mycket annat att hålla på med nu men imorgon kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.