lolynoob Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 nån som kan några roliga fejk virus? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst darkone Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 (redigerat) nån som kan några roliga fejk virus? :D Ta hem och dubbelklicka på denna. Skapad av mig. http://data.fuskbugg.se/skalman01/windows%20shut%20down.bat Redigerat 30 Maj 2010 av darkone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 http://www.wikihow.com/Create-a-Fake-and-Harmless-Virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Det är inte ens roligt att göra fake virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Det är inte ens roligt att göra fake virus.Folk i OPs ålder brukar tycka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inloggad Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Det är inte ens roligt att göra fake virus.Folk i OPs ålder brukar tycka det. Jag tycker också det är kul, och jag är i WASDs ålder <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Det är inte ens roligt att göra fake virus. Folk i OPs ålder brukar tycka det. Jag tycker också det är kul, och jag är i WASDs ålder <_< Du är ju speciell... OnT: https://www.flashback.org/t1062821 - Där har du en idiot som vill jävlas, kör på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inloggad Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 (redigerat) Du är ju speciell... Dagens careface går till dig. <_< Redigerat 1 Juni 2010 av Inloggad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Du är ju speciell... Dagens careface går till dig. <_< Vadå? Var la inget elakt att säga att du var speciell, beror ju på hur du tolkar det. Men det var mest ett skämt! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Du kan göra några med wordpad t.ex: Pratande fake virus stänga av dator virus och pop up virus E liksom inte fake häller utan commands som blir som fake virusar. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inloggad Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 (redigerat) Vadå? Var la inget elakt att säga att du var speciell, beror ju på hur du tolkar det. Men det var mest ett skämt! :P Därav det jag sade. :) Redigerat 2 Juni 2010 av Inloggad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.