LeetrN Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Stats: ålder: 15 läng: 175cm Väger: 64kg midje mått: 80 Jag vet inte riktigt va jag ska göra för att få magrutor... Jag har just nu börjat med att köra 50 situps plankan så länge jag orkar (minst 1 minut) och så många armhävningar jag orkar. Jag ska börja springa 5km var annan dag också, Jag började med detta schema i måndags... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Stats: ålder: 15 läng: 175cm Väger: 64kg midje mått: 80 Jag vet inte riktigt va jag ska göra för att få magrutor... Jag har just nu börjat med att köra 50 situps plankan så länge jag orkar (minst 1 minut) och så många armhävningar jag orkar. Jag ska börja springa 5km var annan dag också, Jag började med detta schema i måndags... Gör olika magövningar, Gör olika sorters av situps regelbundet osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 (redigerat) Du bör äta bra också, men det vet du säkert. Man ska heller inte träna hårt varje dag, då musklerna växer när de vilar. Redigerat 1 Juni 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 1 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Du bör äta bra också, men det vet du säkert. Man ska heller inte träna hårt varje dag, då musklerna växer när de vilar. hur ofta ska man träna da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Här har du några informativa instruktionsvideos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 1 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 men vad ska jag äta, hur mycket ska jag träna (hur ofta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 (redigerat) Skippa skräpmaten och träna regelbundet. Redigerat 1 Juni 2010 av baz14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Du ska inte äta alls skippa skolan och träna 24/7 Serriöst... man behöver inte äta annorlunda så länge man tränar lagom mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Som de andra säger, se till att äta bra och att kroppen också får vila. Om du tränar stenhårt en dag så ska du inte träna hårt nästa dag, om du tränar stenhårt flera dagar i rad så bryter du bara ner på musklerna istället för att bygga på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 1 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 okej men tror ni att jag kan få magrutor på 2 månader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Det är väl möjligt, om du tränar hårt. Men som sagt, träna inte för ofta. :) Och får man fråga varför det är så viktigt? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Han kanske vill se bra ut när han börjar skolan igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.