WASD Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 (redigerat) Techno i musikforumet? Ser inte riktigt kopplingen tbh.Alla har olika musiksmak. Vi låtsas att din musikstil är Rock, hur skulle du då reagera om jag sa "Rock i musikforumet? Ser inte riktigt kopplingen tbh", precis så reagerar de som gillar techno. Du kanske tänker "Hur kan man lyssna på Techno?" men det finns personer som tänker "Hur kan man lyssna på Rock?". När man förstår det blir man inte längre förvånad av folks musiksmaker. Det är ganska mycket man inte blir förvånad över när man förstår det faktiskt. Man blir inte längre förvånad över vad folk tycker. Hoppas jag gjorde mig tydlig :) Redigerat 2 Juni 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Techno i musikforumet? Ser inte riktigt kopplingen tbh.Alla har olika musiksmak. Vi låtsas att din musikstil är Rock, hur skulle du då reagera om jag sa "Rock i musikforumet? Ser inte riktigt kopplingen tbh", precis så reagerar de som gillar techno. Du kanske tänker "Hur kan man lyssna på Techno?" men det finns personer som tänker "Hur kan man lyssna på Rock?". När man förstår det blir man inte längre förvånad av folks musiksmaker. Det är ganska mycket man inte blir förvånad över när man förstår det faktiskt. Man blir inte längre förvånad över vad folk tycker. Hoppas jag gjorde mig tydlig :) Skillnaden är att Rock är musik, techno är inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 2 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Tack för alla tips, ska itta igenom dom, jag tycker denna är bra: Scarf-Odysee, Någonting liknande skulle vara hur bra som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 http://www.youtube.com/user/KaroMassudi#p/f/2/nccnC76TJWI Älskar detta, hardstyle i sina bästa dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Skillnaden är att Rock är musik, techno är inte.Jag var tydligen inte tillräckligt tydlig. Det du säger är din subjektiva åsikt. Kolla upp definitionen för musik om du vill bli förvånad. Till och med detta klassas som musik, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Musik ska spelas på instrument, inte göras i en dator. Nuff' said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 En dator kan också vara ett instrument. instrument. (any of various devices or contrivances that can be used to produce musical tones or sounds) Wikipedia säger dessutom att Techno är musik, alltså måste det stämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Om ni tycker något sådant så tycker jag mycket synd om er. Det finns t.ex låtar jag hört där en man skriker med i takt av en trumma och gitarr på... 240 bpm? Kom inte och säg att vår stil är inte en riktig musikstil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Om ni tycker något sådant så tycker jag mycket synd om er.Äh, låt dem tycka vad de vill. Jag tycker inte det är "synd" om dem för det. Det finns personer som tycker "synd" om oss angående om vad vi tycker också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Om ni tycker något sådant så tycker jag mycket synd om er.Äh, låt dem tycka vad de vill. Jag tycker inte det är "synd" om dem för det. Det finns personer som tycker "synd" om oss angående om vad vi tycker också. Har ett fåtal irl vänner som hatar hardstyle, vettefan varför.. dom jämför det med fjortisdunk, då blir man lite sur..Hardstyle är den ända musikgenren som gjort så att jag fått gåshud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Techno i musikforumet? Ser inte riktigt kopplingen tbh. Alla har olika musiksmak. Vi låtsas att din musikstil är Rock, hur skulle du då reagera om jag sa "Rock i musikforumet? Ser inte riktigt kopplingen tbh", precis så reagerar de som gillar techno. Du kanske tänker "Hur kan man lyssna på Techno?" men det finns personer som tänker "Hur kan man lyssna på Rock?". När man förstår det blir man inte längre förvånad av folks musiksmaker. Det är ganska mycket man inte blir förvånad över när man förstår det faktiskt. Man blir inte längre förvånad över vad folk tycker. Hoppas jag gjorde mig tydlig :) Skillnaden är att Rock är musik, techno är inte. Då vet du inte exakt vad musik är, förklara hur Qlimax är en av alla musikfestivaler i världen som verkligen får folk att leva sig in i låten. Sen så finns det inget grymmare än att shuffla till hardstyle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Det är sant ryssfemma, säger bara H4RDSTYL3 for evah!:) Det bästa är att jag kan Melbourne shuffle, det är så jävla skönt. Jag har växt upp med hardstyle, jag hittar inte så jävla bra låtar längre. Jag brukade lyssna på blutonium boy, headhunterz, mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.