Hoppa till innehåll

Techno Låtar


Rekommendera inlägg

Techno i musikforumet? Ser inte riktigt kopplingen tbh.

Alla har olika musiksmak. Vi låtsas att din musikstil är Rock, hur skulle du då reagera om jag sa "Rock i musikforumet? Ser inte riktigt kopplingen tbh", precis så reagerar de som gillar techno. Du kanske tänker "Hur kan man lyssna på Techno?" men det finns personer som tänker "Hur kan man lyssna på Rock?". När man förstår det blir man inte längre förvånad av folks musiksmaker. Det är ganska mycket man inte blir förvånad över när man förstår det faktiskt. Man blir inte längre förvånad över vad folk tycker. Hoppas jag gjorde mig tydlig :) Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Techno i musikforumet? Ser inte riktigt kopplingen tbh.

Alla har olika musiksmak. Vi låtsas att din musikstil är Rock, hur skulle du då reagera om jag sa "Rock i musikforumet? Ser inte riktigt kopplingen tbh", precis så reagerar de som gillar techno. Du kanske tänker "Hur kan man lyssna på Techno?" men det finns personer som tänker "Hur kan man lyssna på Rock?". När man förstår det blir man inte längre förvånad av folks musiksmaker. Det är ganska mycket man inte blir förvånad över när man förstår det faktiskt. Man blir inte längre förvånad över vad folk tycker. Hoppas jag gjorde mig tydlig :)

 

Skillnaden är att Rock är musik, techno är inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skillnaden är att Rock är musik, techno är inte.

Jag var tydligen inte tillräckligt tydlig. Det du säger är din subjektiva åsikt. Kolla upp definitionen för musik om du vill bli förvånad.

 

Till och med detta klassas som musik,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om ni tycker något sådant så tycker jag mycket synd om er.

Äh, låt dem tycka vad de vill. Jag tycker inte det är "synd" om dem för det. Det finns personer som tycker "synd" om oss angående om vad vi tycker också.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om ni tycker något sådant så tycker jag mycket synd om er.

Äh, låt dem tycka vad de vill. Jag tycker inte det är "synd" om dem för det. Det finns personer som tycker "synd" om oss angående om vad vi tycker också.

 

Har ett fåtal irl vänner som hatar hardstyle, vettefan varför.. dom jämför det med fjortisdunk, då blir man lite sur..

Hardstyle är den ända musikgenren som gjort så att jag fått gåshud.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Techno i musikforumet? Ser inte riktigt kopplingen tbh.

Alla har olika musiksmak. Vi låtsas att din musikstil är Rock, hur skulle du då reagera om jag sa "Rock i musikforumet? Ser inte riktigt kopplingen tbh", precis så reagerar de som gillar techno. Du kanske tänker "Hur kan man lyssna på Techno?" men det finns personer som tänker "Hur kan man lyssna på Rock?". När man förstår det blir man inte längre förvånad av folks musiksmaker. Det är ganska mycket man inte blir förvånad över när man förstår det faktiskt. Man blir inte längre förvånad över vad folk tycker. Hoppas jag gjorde mig tydlig :)

 

Skillnaden är att Rock är musik, techno är inte.

 

Då vet du inte exakt vad musik är, förklara hur Qlimax är en av alla musikfestivaler i världen som verkligen får folk att leva sig in i låten. Sen så finns det inget grymmare än att shuffla till hardstyle.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är sant ryssfemma, säger bara H4RDSTYL3 for evah!:)

Det bästa är att jag kan Melbourne shuffle, det är så jävla skönt.

 

Jag har växt upp med hardstyle, jag hittar inte så jävla bra låtar längre.

 

Jag brukade lyssna på blutonium boy, headhunterz, mm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...