Gäst hejhejosv Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 gillar denna låten: vet inte riktigt om det är techno eller hardstyle eller nått annat men den är bra iallafall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Idioteque Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Med tanke på att mycket annat än techno har postats så slänger jag upp lite finfin electronica: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HydraPatrik Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Tack för alla tips, ska itta igenom dom, jag tycker denna är bra: Scarf-Odysee, Någonting liknande skulle vara hur bra som helstKlart, det är en Techno legenden, kan aldrig sluta lyssna på den, om man har hört den en gåg, kan man aldrig sluta ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 http://www.youtube.com/user/el3ctr0naut#p/u En snubbe från Jönköping, riktigt duktig! Yolanda Be Cool - We No Speak Americano, <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 en gammal god James Bond Tecno remix :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 gillar denna låten: vet inte riktigt om det är techno eller hardstyle eller nått annat men den är bra iallafall :) Den musikgenren kallas dnb, förkortning för Drum and bass. Drum and bass samt dubstep är dom bästa bass-genren som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 (redigerat) Jag kom att tänka på det med att hardstyle inte var musik, För att det inte spelas utan bara läggs in i dator Jag tycker det är rätt fel att säga att det inte spelas jag menar Kicken Snaren Hihaten och allt sådant, utgår ju ifrån ett standard trum kit bara det att man har ändat om ljudet en aning. Basslinen brukar ju vara en omgjort bassgång. Synthen görs ofta på Synthenzisers som man inte allitd anväder en dator till. Du kan spela allting på Elektroniska trummor och synthar bara det att det e en anning svårt :P Jag vet många bra låtar. Både hadstyle och Techno samt lite Jumpstyle. Jumpstyle: Rock that beat ( Radio Mix) - The High Street Allstars Never alone 2 (Old school jump edit) - 2b4th Stuck on replay - Scooter Hardstyle: Dom flesta Showtek låtarna :P PartyLover - Showtek The F-Track - Showtek Play This Song (PTS) (Trance Generators Remix) - Blutonium Boy Techno: Pinball (Clubhunter Remix Radio) - ClubhunterRemix Radio - CCK, DookyMackey Here I Am ( Singel Edit) - Special D Gamla tetris låten :P Tetris - 2pm Finns ej på spotify df suger spotify ientligen Låtarna på spotify: http://open.spotify.com/user/paffi121/play...1MmrYg3Yvusm2FD spotify:user:paffi121:playlist:1ZlcH571MmrYg3Yvusm2FD Redigerat 23 Juni 2010 av Paffi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) Sedan Tetris låten och en Headhunterz låt spelade ju dom på DreamHack :P Redigerat 24 Juni 2010 av Paffi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Hardstyle är en musikstil, nästa person som säger det kan slicka mina bollar. Lyssna Paffi, hardstyle har tyvärr ändrats det senaste året, nu är det mycket mer nustyle.. Hardstyle vol.20 var det sämsta albumet som någonsin skapats. Ska du ha hardstyle så är det inte fucking headhunterz eller äckliga d-block & s-te-fan du ska söka på. Det är låtar som Showtek - FTS, gamla låtar alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) Sedan Tetris låten och en Headhunterz låt spelade ju dom på DreamHack :P (youtubefilm) Det där är Wildstylez - A Lost World (Qontinent Anthem), inte headhunterz.Och låten man hör lite i slutet är Wildstylez - The Phantom Beat. Redigerat 24 Juni 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Sedan Tetris låten och en Headhunterz låt spelade ju dom på DreamHack :P (youtubefilm) Det där är Wildstylez - A Lost World (Qontinent Anthem), inte headhunterz.Och låten man hör lite i slutet är Wildstylez - The Phantom Beat. WASD, har du sett de klippet på Wildstylez i Headhunterz XQlusive Line-up?Den låten har jag väntat på forever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Tror inte jag sätt det, spelade dom den låter där eller? Säg bara till mig om du undrar namnet på nån hardstyle låt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.