Tuuber Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 Blir så jävla lack... I var och varannan CoDMw2 map man kör t.ex free-for-all är de alltid några som ska hålla på o boosta o hålla på, de har förstört hela spelet... Någon som håller med? Eller har andra åsikter?:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wellez Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 Blir så jävla lack... I var och varannan CoDMw2 map man kör t.ex free-for-all är de alltid några som ska hålla på o boosta o hålla på, de har förstört hela spelet... Någon som håller med? Eller har andra åsikter?:P Jag tycker tyvärr att det är IW:s fel att det har ökat med boostare i FFA, Ground war m.m.Därför IW tog bor cage match från deras playlist men det är ju roligt att döda boostare så man får lite free kills =) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuuber Skrivet 3 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 Jorrå klart, de e roligt o döda dom när man väl kommer åt dem;) Men inte så kul när man joinar sen 1 min senare så vinner dom nästan och alla andra har drygt dödat runt 10 pers? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wellez Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 Jorrå klart, de e roligt o döda dom när man väl kommer åt dem;) Men inte så kul när man joinar sen 1 min senare så vinner dom nästan och alla andra har drygt dödat runt 10 pers? Men du kan spectata motståndarna när du joinar en kort stund så då kan du kolla efter vart dom sitter och booster t.ex Nukes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 Dem tog bort Cage Match så att folket skulle kunna boosta i FFA och Domination istället. Bra jobbat IW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Dem tog bort Cage Match så att folket skulle kunna boosta i FFA och Domination istället. Bra jobbat IW.Jag tror snarare att de tog bort Cage Match för att många boostade headshots där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Dem tog bort Cage Match så att folket skulle kunna boosta i FFA och Domination istället. Bra jobbat IW.Jag tror snarare att de tog bort Cage Match för att många boostade headshots där. Det var det jag menade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Blir så jävla lack... I var och varannan CoDMw2 map man kör t.ex free-for-all är de alltid några som ska hålla på o boosta o hålla på, de har förstört hela spelet... Någon som håller med? Eller har andra åsikter?:P Spectäjta innan du börjar FFA matchen så ser du vart dom boostar. sen när dom har 19 kills kanske. (oftast Nuke boosters)så dödar du dom. då orkar dom börja om.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 jag har märkt mycket mindre boosters på FFA nu, har spelat FFA i två dagar och inte stött på en enda, men jag stötte på Tejb i onsdags ;D det var skoj ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Såg 4 st som boostade på FFA, alla hade Tactical Insertion. Fick 8 kills. Det är riktigt kul att döda boosters. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Dom tog bort Cage Match för att de bara kunde ha ett begränsat antal playlists och det var då den minst populära. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Dom tog bort Cage Match för att de bara kunde ha ett begränsat antal playlists och det var då den minst populära.nej, de tog bort cage match för att folk boostade, om du kollar i playlisten så ser du att det ligger team tactical istället nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg