Hoppa till innehåll

Boosters-.-'


Tuuber
 Dela

Rekommendera inlägg

Blir så jävla lack...

I var och varannan CoDMw2 map man kör t.ex free-for-all är de alltid några som ska hålla på o boosta o hålla på, de har förstört hela spelet...

Någon som håller med? Eller har andra åsikter?:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Blir så jävla lack...

I var och varannan CoDMw2 map man kör t.ex free-for-all är de alltid några som ska hålla på o boosta o hålla på, de har förstört hela spelet...

Någon som håller med? Eller har andra åsikter?:P

Jag tycker tyvärr att det är IW:s fel att det har ökat med boostare i FFA, Ground war m.m.

Därför IW tog bor cage match från deras playlist men det är ju roligt att döda boostare så man får lite free kills =)

.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jorrå klart, de e roligt o döda dom när man väl kommer åt dem;)

Men inte så kul när man joinar sen 1 min senare så vinner dom nästan och alla andra har drygt dödat runt 10 pers?

Men du kan spectata motståndarna när du joinar en kort stund så då kan du kolla efter vart dom sitter och booster t.ex Nukes.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dem tog bort Cage Match så att folket skulle kunna boosta i FFA och Domination istället. Bra jobbat IW.

Jag tror snarare att de tog bort Cage Match för att många boostade headshots där.

 

 

Det var det jag menade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blir så jävla lack...

I var och varannan CoDMw2 map man kör t.ex free-for-all är de alltid några som ska hålla på o boosta o hålla på, de har förstört hela spelet...

Någon som håller med? Eller har andra åsikter?:P

Spectäjta innan du börjar FFA matchen så ser du vart dom boostar. sen när dom har 19 kills kanske. (oftast Nuke boosters)

så dödar du dom. då orkar dom börja om..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom tog bort Cage Match för att de bara kunde ha ett begränsat antal playlists och det var då den minst populära.

nej, de tog bort cage match för att folk boostade, om du kollar i playlisten så ser du att det ligger team tactical istället nu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...