360Xbox Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Jag har börjat med en ganska rolig grej, jag har gjort så om jag hittar boosters så dödar jag dom först. Efter det så lämnar dom troligen gamet, men då går jag till "recent players" och tar join session in progress på dom och dödar dom igen. Har hållt på med detta i flera dagar nu och jag tycker det är skitkul. I min "bio" så skriver jag också upp boosters som jag har mött, och min bio är nästan full. Jag får alltid hat-meddelanden från dom som jag dödar. :P Det var en rolig grej jag gjorde, jag dödade några boosters och följde efter dom osv osv. Då fick jag en invite till deras party, jag joinade och dom frågade om jag ville hjälpa dom att boosta, jag sa att jag ville. Dom var 3 st som boostade och jag skulle "skydda" dom medans dom gjorde det. När han som dödade dom var 1 ifrån nuke sa han typ: "omg omg omg, 1 more kill!!!", men då sprejade jag ner alla dom med min Ump. Han som dödade skrek: "NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" högt som satan, och dom kickade mig från deras party. Ett tips är när du joinar en match, backa 2ggr så du kan spectata folk. Kolla då om nån har Tactical Insertion eller om nån boostar, om dom har/gör det så kolla vars dom är/är påväg. Sök på Youtube på "Booster Justice" och kolla filmerna av TheSandyRavage, dom är skitbra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatismos Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 (redigerat) Jag har börjat med en ganska rolig grej, jag har gjort så om jag hittar boosters så dödar jag dom först. Efter det så lämnar dom troligen gamet, men då går jag till "recent players" och tar join session in progress på dom och dödar dom igen. Har hållt på med detta i flera dagar nu och jag tycker det är skitkul. I min "bio" så skriver jag också upp boosters som jag har mött, och min bio är nästan full. Jag får alltid hat-meddelanden från dom som jag dödar. :P Det var en rolig grej jag gjorde, jag dödade några boosters och följde efter dom osv osv. Då fick jag en invite till deras party, jag joinade och dom frågade om jag ville hjälpa dom att boosta, jag sa att jag ville. Dom var 3 st som boostade och jag skulle "skydda" dom medans dom gjorde det. När han som dödade dom var 1 ifrån nuke sa han typ: "omg omg omg, 1 more kill!!!", men då sprejade jag ner alla dom med min Ump. Han som dödade skrek: "NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" högt som satan, och dom kickade mig från deras party. Ett tips är när du joinar en match, backa 2ggr så du kan spectata folk. Kolla då om nån har Tactical Insertion eller om nån boostar, om dom har/gör det så kolla vars dom är/är påväg. Sök på Youtube på "Booster Justice" och kolla filmerna av TheSandyRavage, dom är skitbra. Gör också så Redigerat 23 Juli 2010 av Potatismos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg