skatan222 Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Hej äre nån som precis hittat nåt "gamla godingar spel" på sistonde...finns ett par spel jag är lite sugen på att ha :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Lego Rock Raiders spelade jag nyss ut, mycket bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nail Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 castle wolfenstein eler vad det heter till gammla windows datorer wolfenstein 3d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Lego Rock Raiders spelade jag nyss ut, mycket bra spel. Kom att tänka på gamla Lego Racers. http://www.brothersoft.com/games/lego-racers.html Gratis nedladdning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Lego Racers är också bra :) Spelade det för ungefär lika länge sen som Rock Raiders men Rock Raiders var favoriten. När jag var typ 10 och spelade det var det grymt svårt men när jag spelade det nyss var det hur lätt som helst, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Lego Racers är också bra :) Spelade det för ungefär lika länge sen som Rock Raiders men Rock Raiders var favoriten. När jag var typ 10 och spelade det var det grymt svårt men när jag spelade det nyss var det hur lätt som helst, haha.Har det till PS1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Chips Challange Keen Dreams Commander Keen Crystal Caves Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Roller Coaster Tycoon 1+2 och Chicken Run Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 8 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Har spelat dom flesta...laddade ner lego racer några timmar vid det nurå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Dem där powerupsen var riktigt häftiga back in the day. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Quake 2 (Det är ju ett spel som aldrig blir dåligt) Farao UGH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 heroes 3 red alert 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.