Hoppa till innehåll

Läskiga Historier


360Xbox

Rekommendera inlägg

  • Svar 93
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Bumping with some content!

 

Jag har inte spelat Fallout 3, så jag förstod inte så mycket. Men ni som har gjort det borde förstå antar jag...

Mini-spoiler varning

 

*Fallout 3-historia*

Jag har kört Fallout 3 sen det kom, men jag förstår ingenting. Jag antar väl att den historian är för dom som är jävligt lättlurade!

(No shit)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

tyckte ingen var direkt läskig för jag har spelat Resident evil 0 - 5 och outbreak har alla =D men dom var ganska så där läskiga lr vad man ska säga

 

den här var skit bra o lite läskig

Så bara för att du har spelat Resident Evil 0-5 är du inte rädd för nånting?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tyckte ingen var direkt läskig för jag har spelat Resident evil 0 - 5 och outbreak har alla =D men dom var ganska så där läskiga lr vad man ska säga

 

den här var skit bra o lite läskig

Resident Evil är inte läskigt cooling, gå och spela Amnesia istället.

 

Har inte någon annan nån historia?

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tvåan var skitläskig!!

Ettan var näst läskig.

Trean hade jag hört förut, fast på svenska. Och den rumskamraten som gick stack till ett bibliotek i den versionen.

 

Mario historien skrämde skiten ur mig!!

Svampbob historien var skitläskig med, men fattade inte hela.

Zelda historian fattade jag inte.

Minecraft var inte så läskigt. Bilden kan ha vart fejk.

 

Här är nån jag hittade på en engelsk hemsida

 

Tom couldn't wait to go to the school ball. Though his dance partner couldn't come, he decided to go anyway.

Well there, he noticed a beautiful girl. He asked her name. She said her name was Sandy. And immidiately he asked if she wanted to dance with him. She said yes.

 

When the ball was over he said goodbye to her. He tried to hug her goodbye, but she resisted by saying: "No. Don't." And the creepy thing was, she said it so calmly.

"You look cold. Here, take my coat, so you won't freeze on your way home." said Tom, in a way to be kind, though he felt dumb for trying to hug her.

Sandy said cold but straight: "Thank you." She gave him a fast kiss on his cheek before she went home. It felt like her lips were icy cold. He shuddered. Though she didn't want to, she did gave him her adress and telephone number.

 

Next day Tom went to see her. He brought flowers. When a lady, that was old enough to be her mother, opened the door, he said: "Are Sandy home?" The mother said: "What are you talking about, sonny? She has been dead for over five years."

Tom got chocked. He said he really saw her on the school ball yesterday.

"That must've been someone else." said her mother. She let him into the house.

He saw a picture of her on a table. She didn't look like she had grown one single day.

"In which graveyard is she buried?" Tom asked.

"In the graveyard next to our house." said her mother, with a sadly voice.

 

In the evening, Tom went to that graveyard. He looked for her grave, and then he found it, with his coat on it.

 

 

Den var nog inte lika läskig som dom andra.

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om nån får för sig att göra ett riktigt spel av Super Mario historien, then were talking real scary shit!

 

BTW jag ska försöka lära mig att inte läsa spökhistorier klockan 12 på natten

Det går inte.

 

1. Ett Nintendo 64 kan inte få in bilder(särskilt inte splitternya).

2. Om man drar ut hela systemet kan bara inte spelet vara kvar på skärmen.

3. Och han i historien sa att när hans familjs kroppar var ruttna såg det naturligt ut och inte photoshoppat. Det går inte att göra nåt så verkligt.

 

Resten skulle man kunna göra, om man var skitbra på att redigera spel.

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om nån får för sig att göra ett riktigt spel av Super Mario historien, then were talking real scary shit!

 

BTW jag ska försöka lära mig att inte läsa spökhistorier klockan 12 på natten

Det går inte.

 

1. Ett Nintendo 64 kan inte få in bilder(särskilt inte splitternya).

2. Om man drar ut hela systemet kan bara inte spelet vara kvar på skärmen.

3. Och han i historien sa att när hans familjs kroppar var ruttna såg det naturligt ut och inte photoshoppat. Det går inte att göra nåt så verkligt.

 

Resten skulle man kunna göra, om man var skitbra på att redigera spel.

 

No shit.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...