Satisfaction Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Have it your way. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 2 ägg 1 msk mjölk 1 msk socker låt stå i tre veckor så simsalbim är hela rummet förstört Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 var ska man hälla i det så det blir som en stinkbomb då en vatten ballong eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ztar Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Häll det i en skål och ställ det ngn stans eller en burk vattenballong luktar det npg inte igenom så du måste kasta den på ngn eller liknande och då blir du troligen polisanmäld...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 det är kasta den på nån jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 fable1: "jag struntar i hur skadlig den blir bara jag har kull åt det" I lol'd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 (redigerat) ja jag har aldrig testat att kasta stinkbomb på nån förut men jag vill bröva så basar vatten ballong bäst eller Redigerat 15 Juli 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 ja jag har aldrig testat att kasta stinkbomb på nån förut men jag vill bröva så basar vatten ballong bäst eller.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 ok jag kanske inte vill att den ska vara farlig då men är inte stinkbomb en skämt sak ellr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Ja det är en skämtsak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 ja då borde det gå att göra ofarliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unknown12 Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 (redigerat) Köpta stinkbomber är bara för okunniga och nollor! min stank i hela skolkorridoren och lärarrummet. Du behöver: tidningspapper från typ kalleanka eller nåt. bara riv av en sida. jag använder framsidan på kalle anka, för min bror växte ifrån dom. Katt- Hund- eller människohår i en stor tuss. blanda gärna! get skitlukt! två\ett stort gummiband gräs (valfritt) 2 tomtebloss gör såhär: lägg i håret, gräset och pulvret från ett tomtebloss i tidningspappret. lägg sedan den änden av det andra tomteblosset man håller i, i mitten av tidningen och rulla upp till ett tajt paket. lägg sedan gummibanden omkring pappret så det håller. Redigerat 26 Juli 2010 av unknown12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.