Laserturk Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 (redigerat) Jo, det är såhär att jag fyller år om ca 2 veckor. Min bästavän frågade mig häromdagen vad jag önskade mig i present, och pinsamt nog hade jag inget svar.. Jag har typ världens sämsta fantasi, så jag vet inte vad jag vill ha av henne.. Skulle behöva seriösa tips. Om det är till någon hjälp så är jag kille. :P Det får heller inte kosta för mycket :/ Skulle verkligen behöva lite hjälp. :) Mvh - Jesper Möjligtvis ett restaurangbesök följt av en bra biofilm? Restaurang + bio ≈ 600 kr. Inte allt för mycket. Redigerat 14 Juni 2010 av Lindemann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Jo, det är såhär att jag fyller år om ca 2 veckor. Min bästavän frågade mig häromdagen vad jag önskade mig i present, och pinsamt nog hade jag inget svar.. Jag har typ världens sämsta fantasi, så jag vet inte vad jag vill ha av henne.. Skulle behöva seriösa tips. Om det är till någon hjälp så är jag kille. :P Det får heller inte kosta för mycket :/ Skulle verkligen behöva lite hjälp. :) Mvh - Jesper Möjligtvis ett restaurangbesök följt av en bra biofilm? Restaurang + bio ≈ 600 kr. Inte allt för mycket. 600kr? Du är galen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Jo, det är såhär att jag fyller år om ca 2 veckor. Min bästavän frågade mig häromdagen vad jag önskade mig i present, och pinsamt nog hade jag inget svar.. Jag har typ världens sämsta fantasi, så jag vet inte vad jag vill ha av henne.. Skulle behöva seriösa tips. Om det är till någon hjälp så är jag kille. :P Det får heller inte kosta för mycket :/ Skulle verkligen behöva lite hjälp. :) Mvh - Jesper Möjligtvis ett restaurangbesök följt av en bra biofilm? Restaurang + bio ≈ 600 kr. Inte allt för mycket. 600kr? Du är galen.... Vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Vadå?En billig present från en vän till en annan kostar inte 600kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 En bj/hj skulle väl fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Jo, det är såhär att jag fyller år om ca 2 veckor. Min bästavän frågade mig häromdagen vad jag önskade mig i present, och pinsamt nog hade jag inget svar.. Jag har typ världens sämsta fantasi, så jag vet inte vad jag vill ha av henne.. Skulle behöva seriösa tips. Om det är till någon hjälp så är jag kille. :P Det får heller inte kosta för mycket :/ Skulle verkligen behöva lite hjälp. :) Mvh - Jesper Vadå?En billig present från en vän till en annan kostar inte 600kr. Då vill man gärna lägga mer pengar på en present då det känns bättre. Isf känns det så för mig. oO' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 En present som givaren har lagt ner tid och eftertanke på skulle i alla fall jag uppskatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 2 biobiljetter så att ni två kan gå på bio? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Vadå?En billig present från en vän till en annan kostar inte 600kr. Alla lägger inte pengar på skräp som tvspel, 600kr är ingenting speciellt när det är ens bästa vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Vadå? En billig present från en vän till en annan kostar inte 600kr. Alla lägger inte pengar på skräp som tvspel, 600kr är ingenting speciellt när det är ens bästa vän. Jag har aldrig lagt pengar på ett tv spel i hela mitt liv. Dock är runt 600kr vad jag får från mina föräldrar när jag fyller år. Det skulle iaf jag aldrig kunna punga ut med för en "Present som inte får kosta för mycket." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Vadå? En billig present från en vän till en annan kostar inte 600kr. Alla lägger inte pengar på skräp som tvspel, 600kr är ingenting speciellt när det är ens bästa vän. Köper du något för mer än 600kr till din bästa vän har du för mycket pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Om det är en brud ska du säga att du önskar dig henne i present! :rolleyes: Srsly, bästa raggningsrepliken since 1416f.k ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.