slabb Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Jag blir så förbannad när jag spelar nåt, vad somehelst, rycker mest när jag får spö i TF2. Börjar skrika på kompisarna i skype och slå på saker i huset. Finns det nåt tips på hur man kan kontrollra denna irritation/ ilska? //slabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Jag blir så förbannad när jag spelar nåt, vad somehelst, rycker mest när jag får spö i TF2. Börjar skrika på kompisarna i skype och slå på saker i huset. Finns det nåt tips på hur man kan kontrollra denna irritation/ ilska? //slabb Ta ut all denna aggression på ett träd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Besök en doktor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Sluta dricka kaffe/energi-drycker Ta't lugnt = :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Jag blir så förbannad när jag spelar nåt, vad somehelst, rycker mest när jag får spö i TF2. Börjar skrika på kompisarna i skype och slå på saker i huset. Finns det nåt tips på hur man kan kontrollra denna irritation/ ilska? //slabb Sluta spela är mitt råd, utveckla dina sociala skills utanför den virtuella världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Farbror psykdoktor har säkert lite trevligheter åt dig. Kolla med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Terapi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Anger management. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Jag har "ragequittat" så många gånger så att jag nu skrattar åt saken och fortsätter som inget hänt. Skulle tro att det går att lära sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Slå sönder datorn så är problemet löst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 --- menlols guide hur du slutar med våldsamma spel som får dig arg --- 1. Ta ett stadigt tag i datorn 2. Gå upp på ett tak eller nåt högt 3. Skrik "IMA FIREING MAH DATORJÄVEL!!!!" 4. Kasta iväg datorn 5. Gå ner igen 6 Ta en fika och hare gött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Bli inte arg på din dator/din spelkonsoll, för det är inte deras fel. Om du blir tjurig så är det ditt fel och då ska du nog sluta spela ett tag tills du återfår ditt lugn. Det är mitt råd, och det funkar alltid för mig. Det går oftast bättre för en själv om man lugnar ner sig och sen spelar igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.