Hoppa till innehåll

Blir Så Förbannad...


slabb
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag blir så förbannad när jag spelar nåt, vad somehelst, rycker mest när jag får spö i TF2. Börjar skrika på kompisarna i skype och slå på saker i huset. Finns det nåt tips på hur man kan kontrollra denna irritation/ ilska?

//slabb

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst BillieJean

Jag blir så förbannad när jag spelar nåt, vad somehelst, rycker mest när jag får spö i TF2. Börjar skrika på kompisarna i skype och slå på saker i huset. Finns det nåt tips på hur man kan kontrollra denna irritation/ ilska?

//slabb

Ta ut all denna aggression på ett träd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blir så förbannad när jag spelar nåt, vad somehelst, rycker mest när jag får spö i TF2. Börjar skrika på kompisarna i skype och slå på saker i huset. Finns det nåt tips på hur man kan kontrollra denna irritation/ ilska?

//slabb

Sluta spela är mitt råd, utveckla dina sociala skills utanför den virtuella världen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

--- menlols guide hur du slutar med våldsamma spel som får dig arg ---

 

1. Ta ett stadigt tag i datorn

2. Gå upp på ett tak eller nåt högt

3. Skrik "IMA FIREING MAH DATORJÄVEL!!!!"

4. Kasta iväg datorn

5. Gå ner igen

6 Ta en fika och hare gött.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bli inte arg på din dator/din spelkonsoll, för det är inte deras fel. Om du blir tjurig så är det ditt fel och då ska du nog sluta spela ett tag tills du återfår ditt lugn. Det är mitt råd, och det funkar alltid för mig. Det går oftast bättre för en själv om man lugnar ner sig och sen spelar igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...