zazaza Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 (redigerat) Heja Holland!Förstod inte riktigt varför domarn blåste av så sent på matchen mellan Holand och Uruguay :S Redigerat 7 Juli 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Förlängning. :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Heja Holland!Förstod inte riktigt varför domarn blåste av så sent på matchen mellan Holand och Uruguay :S :meddum: Spännande match ikväll. Spanien - Tyskland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Förlängning. :_Det är var nästan 5 minuters förlängning,det ska vara 3 min förlängning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Och?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Det är var nästan 5 minuters förlängning,det ska vara 3 min förlängning.För att domaren ska se till att förlängningen är 3 minuters spelande. Eftersom det var mycket annat som var på gång (som fouls och jag tror någon skada) så förlänger han tilläggstiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 3-2 till Holland! =D Hejar på Holland. Fast om Tyskland eller Spanien vinner så är Nya Zeeland det enda obesegrade laget i turneringen. B) Vad menar du nu? Holland har inte förlorat under hela 2010 heller tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Fast om Tyskland eller Spanien vinner så är Nya Zeeland det enda obesegrade laget i turneringen. Om Tyskland eller Spanien vinner så har Holland förlorat mot vinnaren i finalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 7 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Vilka förlorade Tyskland mot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Serbien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 7 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 1-0 till Spanien! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Helvete!,Bläckfisken hade rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.