zazaza Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Skrivet 7 Juli 2010 (redigerat) Heja Holland!Förstod inte riktigt varför domarn blåste av så sent på matchen mellan Holand och Uruguay :S Redigerat 7 Juli 2010 av zazaza Citera
PussyCat Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Skrivet 7 Juli 2010 Heja Holland!Förstod inte riktigt varför domarn blåste av så sent på matchen mellan Holand och Uruguay :S :meddum: Spännande match ikväll. Spanien - Tyskland. Citera
zazaza Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Skrivet 7 Juli 2010 Förlängning. :_Det är var nästan 5 minuters förlängning,det ska vara 3 min förlängning. Citera
Mezox Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Skrivet 7 Juli 2010 Det är var nästan 5 minuters förlängning,det ska vara 3 min förlängning.För att domaren ska se till att förlängningen är 3 minuters spelande. Eftersom det var mycket annat som var på gång (som fouls och jag tror någon skada) så förlänger han tilläggstiden. Citera
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Skrivet 7 Juli 2010 3-2 till Holland! =D Hejar på Holland. Fast om Tyskland eller Spanien vinner så är Nya Zeeland det enda obesegrade laget i turneringen. B) Vad menar du nu? Holland har inte förlorat under hela 2010 heller tror jag.. Citera
Mezox Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Skrivet 7 Juli 2010 Fast om Tyskland eller Spanien vinner så är Nya Zeeland det enda obesegrade laget i turneringen. Om Tyskland eller Spanien vinner så har Holland förlorat mot vinnaren i finalen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.