Raptomex Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Hur länge håller VM på?11 juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Neeeeej inget Japan i kvartsfinal :( ... men det var ju jämt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Tyvärr en ganska tråkig match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Men enligt mig väldigt spännande men det är ju för att jag liksom hejade på japan i det här vmet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Tyvärr en ganska tråkig match.Idd. Spanien - Portugal nu, jävligt spännande. [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Argentina - Tyskland i övermorgon. Jag längtar! Fast det är lite synd att dom ska mötas för jag hejar på båda lagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 (redigerat) Brasilien - Holland om Typ 1 timme. Redigerat 2 Juli 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Fy fan vad härligt,svindårarna åkte ut. Hoppas Holland går vidare till final. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Uruguay ikväll. PEPPA SOM FAN ASSÅ!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Fan att Brasilien åkte ut. Det var inget lag jag precis hejade på men hellre att dom går vidare än Holland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 2 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Tycker både Holland och Brasilien spelar kul fotboll, men det var roligt att Holland gick vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Oj, trodde starkt på att Brasilien skulle gå vidare, aja. Uruguay mot Ghana snart, håller inte på något av dessa lag men tror att Ghana går vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.