Intense Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Ja, kan ni göra detta: http://www.youtube.com/watch?v=Pe5a7jJdEhY&feature=fvw Jag har precis fått till det. o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Shit vad koolt! Kan inte göra så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Holy shiz. Coolt som fan, men det känns samtidigt lite äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Klarade det nyss! :) Tack för att du gjorde tråden! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Jag klarade det, fan va coolt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Klarade också det, coolt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Coolt! :lol: Gick på andra försöket. Vad är det man ser egentligen? Vattenånga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 13 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Coolt! :lol: Gick på andra försöket. Vad är det man ser egentligen? Vattenånga? Tror nog det. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Vad är det man ser egentligen?Ingen aning, det är uppenbarligen något som blir till gas av trycket som bildas i munnen. Jag har inte lyckats efter 3 försökt :/ men det är ganska mörkt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 omg klarar det inte! help meh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Var uppe en liknande på existenz för ett tag sedan, min polare testade och fick rök första gången, efter timmars av tränade klarade jag det, heh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 (redigerat) Vad är det man ser egentligen?Ingen aning, det är uppenbarligen något som blir till gas av trycket som bildas i munnen. Jag har inte lyckats efter 3 försökt :/ men det är ganska mörkt här. Förhöjt tryck kan ej få ämnen att gå mot gasfas, tvärt om.Gissar på att vattenångan(gasen) i munnen kondenseras till pyttesmå vattendroppar(som finns i moln) p.g.a. det förhöjda trycket. Redigerat 14 Juni 2010 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.