5FJSKFJSKGJES Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 kan inte så mycket om detta, men funkar det att överföra filerna på 360 och inte göra dem "oanvändbara"? Här kan ni se skillnaderna mellan 360 och 360 slim http://www.spelnyheter.webbland.se/forum/g...-slim-t837.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 kan inte så mycket om detta, men funkar det att överföra filerna på 360 och inte göra dem "oanvändbara"? Här kan ni se skillnaderna mellan 360 och 360 slim http://www.spelnyheter.webbland.se/forum/g...-slim-t837.html Nice film, bra att du postade den. ;) Förstår inte vad du menar med din fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Min fråga var menad till DonaldDuck. Men jag har för mig på microsoft conferensen så la de in den nya konsollen i den gamla "tjocka" versionen av 360?. Det funkar väl ändå inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Har ingen aning om vad du talar om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 köpte ett arcade för typ 3 veckor sen så jag väntar nog med att köpa ett nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 (redigerat) EDIT! Ni kan radera detta inlagg. Jag läste fel igen... Redigerat 26 Juni 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Min fråga var menad till DonaldDuck. Men jag har för mig på microsoft conferensen så la de in den nya konsollen i den gamla "tjocka" versionen av 360?. Det funkar väl ändå inte? Jo, i början av filmer gör han det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Wth? Det är ju självklart ett tomt skal. Är du dum eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Är det värt att lägga pengar på ett Slim när ens 360 har blitt *HOST*bannat*HOST*? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Är det värt att lägga pengar på ett Slim när ens 360 har blitt *HOST*bannat*HOST*? :rolleyes:Beror på hur mycket du spelar live och hur viktigt du själv tycker att live är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Wth? Det är ju självklart ett tomt skal. Är du dum eller? Dra inte dina slutsatser så fort hela tiden. Jag har hört att gamla och nya har samma tjocklek. Det borde därför vara omöjligt att ha den nya i den gamla. Därför så skulle den xboxen som visades upp på videon (den gamla) kunna vara större än vad den egentligen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Wth? Det är ju självklart ett tomt skal. Är du dum eller? Dra inte dina slutsatser så fort hela tiden. Jag har hört att gamla och nya har samma tjocklek. Det borde därför vara omöjligt att ha den nya i den gamla. Därför så skulle den xboxen som visades upp på videon (den gamla) kunna vara större än vad den egentligen är. den nya är smalare, så skalet för gamla 360 är nog i skala 1:1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.