Escain Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Ja vad har hänt med Kuzune? Någon som har info om det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Ingen aning vad som hänt med han, men han får nog lämna över sin plats till någon annan om ett tag om han inte dyker upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Fixa in ett par nya moderatorer iaf under sommaren och semestertider. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Ville bara meddela om att jag är tillbaka igen. Vart 2 helt underbara veckor. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Jag sticker iväg på tisdag (27/7) och är tillbaka på torsdag (29/7) kväll. Sen åker jag iväg på söndag (1/8) och är hemma på torsdag (5/8) kväll. Vid akuta saker så kan ni sms:a till 0708886520 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Jag var borta nästan en vecka och kom hem idag, glömde säga till för vi åkte en dag tidigare än trott. Aja, ska ta hand om saker från och med imorrn, trött idag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Jag var borta nästan en vecka och kom hem idag, glömde säga till för vi åkte en dag tidigare än trott. Aja, ska ta hand om saker från och med imorrn, trött idag ;) Välkommen tillbaka. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Imorgon så åker jag på semester, bör vara hemma den 21e Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Då är jag hemma igen. Bilder från semestern finns på facebook om någon vill ta en kik :) Lettland, Estland och Finland blev det under 5 dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Då är jag hemma igen. Bilder från semestern finns på facebook om någon vill ta en kik :) Lettland, Estland och Finland blev det under 5 dagar.Välkommen tillbaka. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Tillbaka, var borta tre dar och när jag kom hem var mitt lösenord ändrat, admin hade återställt dem. Det var strul med min epost men nu fungerar det som vanligt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 (redigerat) Tillbaka, var borta tre dar och när jag kom hem var mitt lösenord ändrat, admin hade återställt dem. Det var strul med min epost men nu fungerar det som vanligt ;)Ah, skönt att höra att det inte bara var jag som inte kunde logga in då. Har varit borta ett tag och inte haft tillgång till någon mail med möjlighet att återställa lösenordet till... Redigerat 19 Augusti 2010 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg