Simple Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Ja, för det är så frustrerande när jag måste vänta tre sekunder innan nästa sida är klar. Dagens i-landsproblem, eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Ja, för det är så frustrerande när jag måste vänta tre sekunder innan nästa sida är klar.Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Ja, för det är så frustrerande när jag måste vänta tre sekunder innan nästa sida är klar.Ja? Jag är mållös... Så back to topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 bla bla bla Det är omedelbart för mig i Firefox, för jag har ändrat om lite i FF's about:config :rolleyes: Skulle du kunna skicka ett PM med vad du gjort? :rolleyes: Kolla min guide i allmänt-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Ligger .php filerna på en webbserver eller på din egen dator? Jag går in på en hemsida och filerna tankas ner. Så tekniskt sett ligger de på en webbserver och jag får dem sedan nertankade på min egna dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 och så tar det flera sekunder längre att gå till en ny sida, när det är omedelbart på chrome Det är omedelbart för mig i Firefox, för jag har ändrat om lite i FF's about:config :rolleyes: Jag känner knappt någon skillnad. Om man känner någon skillnad så är det för att man har ett segt internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Det beror på att webbservern inte har stöd för PHP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Det beror på att webbservern inte har stöd för PHP. Nej den tankande ner från alla typer av hemsidor ex. pricerunner.se funkade inte ens utan en php fil kom ner istället. Men har löst problemet nu , det var internet download manager som sabbade till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 (redigerat) Ja, för det är så frustrerande när jag måste vänta tre sekunder innan nästa sida är klar. Dagens i-landsproblem, eller vad? säg att det är 1.5 sek längre än alternativet och att du går in på 1000 url:s/dag. då är det 1500 sek om dan, och jag misstänker att många går in på flera urls/dag än så. på bara en vecka har det blivit ca 3h, vilket är rätt onödig tid. OnT: skaffa FF istället, lättaste sättet att ösa problemet. Redigerat 22 Juni 2010 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Ja, för det är så frustrerande när jag måste vänta tre sekunder innan nästa sida är klar. Dagens i-landsproblem, eller vad? säg att det är 1.5 sek längre än alternativet och att du går in på 1000 url:s/dag. då är det 1500 sek om dan, och jag misstänker att många går in på flera urls/dag än så. på bara en vecka har det blivit ca 3h, vilket är rätt onödig tid. Jag har tappat tron på mänskligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Ja, för det är så frustrerande när jag måste vänta tre sekunder innan nästa sida är klar. Dagens i-landsproblem, eller vad? säg att det är 1.5 sek längre än alternativet och att du går in på 1000 url:s/dag. då är det 1500 sek om dan, och jag misstänker att många går in på flera urls/dag än så. på bara en vecka har det blivit ca 3h, vilket är rätt onödig tid. Jag har tappat tron på mänskligheten. 3h i veckan är ju jättemycket! Du hade kunnat kolla på ett pokémon avsnitt om dagen under den tiden ist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 My bad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.