Hoppa till innehåll

Förstår Inte Riktigt....

Rekommendera inlägg

Hej. Har undrat en sak rätt länge och nu tänkte jag få svar på denna fråga:

Om man det finns en tråd tillexempel ''roliga bilder'' men det var typ 3 år sedan någon skrev i den. Ska man då starta en ny likadan tråd om man känner för att visa upp någon tjusig bild? Man får ju inte bumpa gamla trådar men om man startar en nya trådar hela tiden kommer det ju tillslut finnas väldigt många likadana trådar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man får inte bumpa onödiga trådar, t.ex. där någons problem redan blivit löst/fråga besvarad för länge sen.

Eller om man inte tillför nånting, t.ex. om du bara skulle skriva "HAHA!" i en gammal Roliga Bilder-tråd.

Det är så jag uppfattar det i alla fall, en moderator får la tala om hur det ligger till annars.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som "HUMPPA" sa. Om det finns en tråd som till exempel "Roliga bilder" och det var väldigt länge sedan någon postade en bild i den, då är det ändå okej att posta en bild i den. Men om det tex skulle vara en fråga om ett spel som någon skrev för kanske 1 år sedan så är det en onödig bump, även om inte tråden fått ett svar, eftersom att TS mest troligt inte bryr sig om tråden längre.

Så fattar jag det iaf!

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om det t.ex är en gammal tråd med ämnet "Behöver snabb hjälp med att hitta en korvmoj nära mig" är det ju ganska onödigt och bumpa den. Lite allmänt vett får man ha. [:

+1

OnT: Själv hade jag nog gjort en egen tråd och försökt skapat en ny diskussion.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...