Antonioz Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Hej. Har undrat en sak rätt länge och nu tänkte jag få svar på denna fråga: Om man det finns en tråd tillexempel ''roliga bilder'' men det var typ 3 år sedan någon skrev i den. Ska man då starta en ny likadan tråd om man känner för att visa upp någon tjusig bild? Man får ju inte bumpa gamla trådar men om man startar en nya trådar hela tiden kommer det ju tillslut finnas väldigt många likadana trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Man får inte bumpa onödiga trådar, t.ex. där någons problem redan blivit löst/fråga besvarad för länge sen. Eller om man inte tillför nånting, t.ex. om du bara skulle skriva "HAHA!" i en gammal Roliga Bilder-tråd. Det är så jag uppfattar det i alla fall, en moderator får la tala om hur det ligger till annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 (redigerat) Jag hade tyckt att det var okej att posta bilden i den gamla tråden så länge det är relevant. Redigerat 18 Juni 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 (redigerat) Som "HUMPPA" sa. Om det finns en tråd som till exempel "Roliga bilder" och det var väldigt länge sedan någon postade en bild i den, då är det ändå okej att posta en bild i den. Men om det tex skulle vara en fråga om ett spel som någon skrev för kanske 1 år sedan så är det en onödig bump, även om inte tråden fått ett svar, eftersom att TS mest troligt inte bryr sig om tråden längre. Så fattar jag det iaf! Redigerat 18 Juni 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Om det t.ex är en gammal tråd med ämnet "Behöver snabb hjälp med att hitta en korvmoj nära mig" är det ju ganska onödigt och bumpa den. Lite allmänt vett får man ha. [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Om det t.ex är en gammal tråd med ämnet "Behöver snabb hjälp med att hitta en korvmoj nära mig" är det ju ganska onödigt och bumpa den. Lite allmänt vett får man ha. [:+1 OnT: Själv hade jag nog gjort en egen tråd och försökt skapat en ny diskussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.