Hitman-Kodnamn47 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Vaddå Affe är ju en snäll kille han vill inte att ni ska bli kriminella när ni blir stora av detta spel, Postal 2 eller vad det nu heter! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 det kommer jag inte att bli.. jag vet att det är ett SPEL och man inte beter sig så. Men visst, det finns säkert någon som blir helt j*vla psyko av våldsamma spel. men det är väl typ 1 av 10.000 pers som blir så. // irriterade hälsningar; Jedi Gamer :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 affe kan du sluta klaga vi har fattat att det e våldasamt vi e inte lika tröga som du!!!!! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Nä vi vet det, för ni e trögare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 de va en bra en, obi-wan, den satt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 (redigerat) asså Jedi gamer o Obi-Wan kan inte ni sluta skriva i detta ämne? Postal 2 S T P demot på Internet e rätt kul! iaf om man kör snatch man ska ta motståndarens H :lol: ra och sticka iväg med den till sitt egets lag H :lol: ra det e kul prova det!! =P Redigerat 17 Maj 2004 av *MiH*Puma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Lite väl många utropstecken där, "Mar svinet"... Och, nej jag är inte trög. Jag är en av bästa i min klass... Jag försökte bara hjälpa er, speciellt dig "Mar svinet" du verkar ju redan helt pshyco... mitt råd sök hjälp. Nu ska jag sluta skriva i denna tråd... May the force be with you Obi 1, han som inte är helt störd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Tack! :lol: Jag är Lightside, inget annat... "May The Force Be With You", Affe, den bäste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 asså Jedi gamer o Obi-Wan kan inte ni sluta skriva i detta ämne?Du sårar mina känslor... :( Men jag bryr mig inte... :P Jag skrev ju bara att kommentaren satt på sin plats. men jag ska sluta skriva i denna tråd om du vill...(kanske, om jag har tråkigt vet man inte...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 18 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 nu va de ju inte det jag frågade om................! hur gör man så att hunden attackerar människor? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 ge hunden några kex så att den följer efter dig, nu om du attakerar någon så kommer hunden att hjälpa till.Jag har redan svarat! se på sida 2...DÄR STÅR DET!!Jag har bevis... (oops.. jag skrev visst i denna tråd ändå :P !!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Postal två är de för mycke våld i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.