Kanji Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Jag kan hålla med om att det är väldigt blodigt, men det är askul! Ni kommer säkert att tycka att jag är ett pucko efter detta... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Kanji jag håller med dig! spelet är as kul! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 (redigerat) Testa att pissa på en gubbe typ 4 sekunder efter du har tuttat på honom, då kan du rädda honom och han kommer att gå runt helt bränd! :D Har dock bara lyckats en gång med detta... Anledningen till at jag har slutat att köra det är att det saknar handling Redigerat 22 Maj 2004 av Kanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zêbbîe Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 (redigerat) Min kompis har Postal 2, jag tyckte inte att det var helt fel(internet var bäst)...men ehm.. inget spel för mig <_< Redigerat 22 Maj 2004 av MhM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Ja, inget spel för mig me, jag hatar våld spel, jag kollade på en Screenshot och då var han som e i ett rum som var helt blodigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 det var i slakteriet, där brukar det vara blod.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Japp säkert.... De slaktar ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.