Kira1 Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 har försökt ladda ner knight online world men funkar inte finns det inte nåt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Overlord, evil genius, dungeon keeper och postal och sen finns det många RPG spel som man kan vara lite ond på som tex mass effect, KOTOR, fable, Fallout, dragon age mm... Jag menar alla spel i serierna btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Black and White. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 (redigerat) men jag menade online spel som är gratis som typ allods och såna spel men nu har jag lyckats ladda ner spelet knight world och nu är jag där jag ska välja karaktär sen när jag trycker på warrior som jag vill ha så kommer kubben fram men vet nån vad man ska trycka sen för det står ju inget mer efter det Redigerat 22 Juni 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 C&C 3 och spela som NOD [; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 hänger inte med, menar du typ MORPG's? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 C&C 3 och spela som NOD [;Ska fan testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 23 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 hänger inte med, menar du typ MORPG's?ja typ spel man laddar ner gratis på nån webbläsare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Du kan vara ond på Runescape, bara gå runt och trakassera folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 23 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 det kallas väll mobbing då är man ju dum mot andra spelare jag menade typ onda uppdrag och sånt som typ allods online och såna saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Jaha, ursäkta då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 23 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 jag sa inte så för att jag blev arg eller nåt om det är det du tror bara förklarade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.