Rammus Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 (redigerat) Du blir bannad. Redigerat 2 Augusti 2012 av Rammus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Folk märker mitt Speedhack. But VAC dosent. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Folk märker mitt Speedhack. But VAC dosent. du kommer nog märka att du är vac bannad om några veckor :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Nejdå, :P Har använt KzH länge! :P Jag var den första som använde KzH på EsA :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Nejdå, :P Har använt KzH länge! :P Jag var den första som använde KzH på EsA :P p12 -.-" Men jag står fortfarande för mitt ord! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 (redigerat) Grabbar hittade faktist knifebot ifall ni fortfarande är intresserade så kan ni ladda ner den här. Knifebot CS 1.6 Jag har testat den och den fungerar perfekt. EDIT: La till password, rar filen kräver ett lösenord. Password: !1!xfz@p@d@a!knifebot! Redigerat 17 Juli 2012 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg