Gäst CrazyCake Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Ja. Vad har ni pajjat när ni har varit arga när ni har lirat. Min dator är ju så sjukt sämst, så den hänger sig hela tiden. Nyss så blev det ännu värre, den låter som en jävla traktor, sjukt seg, hänger sig. Så jag tog och slog sjukt hårt rakt ner i tangentbordet. Då knäcktes dem 2 grejerna som höll uppe tangentbordet. Dock så funkar fortfarande tangenterna! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Du måste lära dig att kontrollera dig. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Du måste lära dig att kontrollera dig. :rolleyes:Du skulle gjort det samma i min position.Min dator är så sjukt sämst. Klarar inte spel från 2000 :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Datamus är det enda jag kommer på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Du måste lära dig att kontrollera dig. :rolleyes:Du skulle gjort det samma i min position.Min dator är så sjukt sämst. Klarar inte spel från 2000 :S För ett par år sen så hade jag en gammal 256mb ram, Windows 95 dator som knappt klarade windows röj. Och inte slog jag sönder den. Lär dig o kontrollera ilskan :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Var nog när jag spelade skate 2 och blev så förbannad att jag hivade ut 360:kontrollen ut igenom det öpna fönstret.Men det hände inget ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Du måste lära dig att kontrollera dig. :rolleyes: Du skulle gjort det samma i min position. Min dator är så sjukt sämst. Klarar inte spel från 2000 :S För ett par år sen så hade jag en gammal 256mb ram, Windows 95 dator som knappt klarade windows röj. Och inte slog jag sönder den. Lär dig o kontrollera ilskan :lol: Mjo, men sånt händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Ibland vill när jag spelar MW2 vill jag bara knäcka PS3-dosan, men jag är så klen så jag klarar det inte (som tur är) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Skulle aldrig kunna skada mina älsklingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Ja, det har ju blivit några handkontroller under åren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Runkarn Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 hmmm. Knäkt en skärm på ett gba sp. Tuggade sönder styrspaken på en gamecube kontroll. Bröt sönder en gamecube skiva. Jag hittade spelet på en sopcontainer, spelet sög så hårt så jag tog sönder skivan så att ingen annan skulle lida. Ett antal serietidningar har blivit sönderrivna också. Jag har bara sönder saker när jag blir extremt arg och det blir jag inte lätt, så kom inte och säg att jag har aggressions problem för då får du stryk. Det där var ett skämt för er som inte fattade <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.