MentalogisT Skrivet 20 September 2011 Rapport Dela Skrivet 20 September 2011 Hur kunde du? D:Det är ju ett så roligt pussel, inte så svårt heller :(Det var en riktig impulsiv händelse, som jag ångrar nu :( Jag blev så arg och behövde något och kasta och just då så låg den närmst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 September 2011 Rapport Dela Skrivet 21 September 2011 Det var en riktig impulsiv händelse, som jag ångrar nu :( Jag blev så arg och behövde något och kasta och just då så låg den närmst.Är du speedcuber?(Offtopic, i know) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 21 September 2011 Rapport Dela Skrivet 21 September 2011 Spelade bad company 2 och spel totalt base rapead så tog musen och högg ett hål i skrivbordet samt 2 musar och ett tagentbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 22 September 2011 Rapport Dela Skrivet 22 September 2011 Spelade bad company 2 och spel totalt base rapead så tog musen och högg ett hål i skrivbordet samt 2 musar och ett tagentbord.De måste varit en jävla hård/vass/extrem mus de? :I Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 September 2011 Rapport Dela Skrivet 22 September 2011 De måste varit en jävla hård/vass/extrem mus de? :IEn Raze(o)r. håhåhåhå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 September 2011 Rapport Dela Skrivet 22 September 2011 Blir nästan aldrig arg, om jag känner att jag börjar bli det stänger jag av spelet och gör något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 22 September 2011 Rapport Dela Skrivet 22 September 2011 (redigerat) Stänger av spelet och lägger mig i sängen och kollar på tv/läser något Redigerat 22 September 2011 av Expert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 September 2011 Rapport Dela Skrivet 22 September 2011 Är du speedcuber?(Offtopic, i know)Skulle verkligen inte kalla mig själv speedcuber, är mer casual. Har 41 sekunder på 3x3 och 7-8 minuter på 4x4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 September 2011 Rapport Dela Skrivet 24 September 2011 Aldrig tagit sönder något vid spelande :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Jag slår fett hårt på golvet med handen haha. Det gör inge skada mot nånting med det skadar mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 drämde en fot i ett lack bord när jag spelade gh och missade sista noten på nån låt på expert hade träffat alla andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 29 September 2011 Rapport Dela Skrivet 29 September 2011 drämde en fot i ett lack bord när jag spelade gh och missade sista noten på nån låt på expert hade träffat alla andraoch vad tog du sönder då...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.