Nazar Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Moget att förstöra sin dator. :) Det har inget med moget att göra, det är ilskan man får. Alla kan bli arga på saker som går inte rätt för dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Det har inget med moget att göra, det är ilskan man får. Alla kan bli arga på saker som går inte rätt för dom.Klart man kan bli arg, man kanske inte tar sönder sin dator för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 Ja. Vad har ni pajjat när ni har varit arga när ni har lirat. Min dator är ju så sjukt sämst, så den hänger sig hela tiden.Nyss så blev det ännu värre, den låter som en jävla traktor, sjukt seg, hänger sig.Så jag tog och slog sjukt hårt rakt ner i tangentbordet. Då knäcktes dem 2 grejerna som höll uppe tangentbordet.Dock så funkar fortfarande tangenterna! :DGjorde exakt samma sak på mitt tangentbord när mamma kom och dryga, hon ska krama och pussa mig o nypa mig för att dryga. Jag satt och spelade då, jag dog pågrund av henne fick damp och slog jävligt hårt i tangentbordet ena saken som håller i tangentbordet gick av :) Men tangentbordet fungerar fin fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 8 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2011 10 taä telefoner, och en ostmacka som åkte ner i golvet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Oftast är det tangentbordet eller datormusen som får schmaka lite smisk, men aldrig så att något går sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Klart man kan bli arg, man kanske inte tar sönder sin dator för det.Vissa har svårare att hantera ilska än andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Slog sönder skivfordralet till nån Irländsk musik ...låg splitter överallt, Det var väl allt eller jo jag har försökt "krossa" min mus ett antal gånger heh. Det gick inte..men det var väl tur det ;) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Slog sönder skivfordralet till nån Irländsk musik ...låg splitter överalltSHAME ON YOU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Brukar klämma till ordentligt på datormusen. Det är ett bra sätt för om man slår näven i tangentbordet så är det lätt hänt att man förstör den, men att klämma på en datormus är susen. :) Krävs ordentligt mycket för att kunna trycka sönder den. ^^ tl;dr kläm på datormusen, den går inte sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 satt och spelade angrybirds :visslar:, en gris kvar och trasigt projektarbete Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Brukar klämma till ordentligt på datormusen. Det är ett bra sätt för om man slår näven i tangentbordet så är det lätt hänt att man förstör den, men att klämma på en datormus är susen. :) Krävs ordentligt mycket för att kunna trycka sönder den. ^^ tl;dr kläm på datormusen, den går inte sönder.Vettefan hur många gånger jag har klämt på datormöss, utan att dom går sönder :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2011 WoW arena 2on2, jag och motsåndarlagets death knight lever, jag kör holy pala och matchen varar i 45 minuter. Sen förlora båda teamen -12 i raiting så jag lyckades slå ner ett glas från bordet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.