Encoder Skrivet 20 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2011 1 PS3 kontroll, och brukar ofta ha plastflaskor vid hands när man spelar om man behöver kasta någonting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 (redigerat) Min 360 kontroll har tagit väldigt många slag sen jag fick mitt 360 Februari 2007. Är väldigt förvånad att min kontroll fortfarande fungerar perfekt. Har aldrig ens använt min kontroll jag fick när jag köpte 360 Slim i Oktober 2010 (förutom mina kompisar när vi har spelat). EDIT: Kom på att jag har brytit av 2st Xbox 360 headset i mitten. (Dom där som är billiga och ömtåliga). Redigerat 14 Februari 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 (redigerat) Har haft sönder 3 Gamecube kontroller. Slagit in ett basebollträ i tjock tv'n. Haft sönder en "Super Nintendo " kontroll brutalt , förlorade på super mario fick extrem damp!! Har inte fått så mycket damp.. Redigerat 12 Februari 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2012 (redigerat) edit Redigerat 10 Januari 2013 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Hade ett skåp bredvid datorn en gång, blev skitsur på något spel och slog på skåpdörren, handen åkte rakt igenom dörren =D Sen åt jag upp mitt Gameboy Color en gång i yngre år, varje gång det gick dåligt i Mario brukade jag tugga på skärmen, tillslut gick den sönder. Och sen slog jag handen i databordet vilket ledde till att min mus flög upp i luften och gick sönder =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Värst va alla har sönder så mycket... Tror aldrig jag gjort det av att det går dåligt på spel. Jag och min lillebror köpte däremot ett nytt skrivbord samtidigt för kanske ett år sen och man hör och känner hur insidan av bordet är sprucket när man trycker lite på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Ett antal tangentbord, två bildskärmar och en volvo v70. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 och en volvo v70.Hu gick det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Värst va alla har sönder så mycket... Tror aldrig jag gjort det av att det går dåligt på spel. Jag och min lillebror köpte däremot ett nytt skrivbord samtidigt för kanske ett år sen och man hör och känner hur insidan av bordet är sprucket när man trycker lite på det.Beror ju helt på vilket spel man spelar, vissa är ju mer irriterande än andra :DPvE i WoW är ju inte speciellt frusterande, PvP kan dock vara det.Spel som super mario etc. kan också dra på nerverna ;) Jag kan dock glatt säga att jag aldrig blivit sur pga. minecraft =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Min ps2 kontroll. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Hu gick det till?Spelade en väldigt realistisk bilsimulator på datorn, och det gick rent åt helvete rent ut sagt. Min bror kom då in och sågade mig totalt, blev bara ännu mer arg. Så jag skulle bevisa för honom att jag kan köra bil och att det är fel på simulatorn, så jag tog bilnycklarna och begav mig ner. Det var inte så enkelt att köra bil som jag trodde.. Slutade med att jag krockade i ca 60 km/h i en annan bil. Skador för 100k, yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 Spelade en väldigt realistisk bilsimulator på datorn, och det gick rent åt helvete rent ut sagt. Min bror kom då in och sågade mig totalt, blev bara ännu mer arg. Så jag skulle bevisa för honom att jag kan köra bil och att det är fel på simulatorn, så jag tog bilnycklarna och begav mig ner. Det var inte så enkelt att köra bil som jag trodde.. Slutade med att jag krockade i ca 60 km/h i en annan bil. Skador för 100k, yes.Nä men seriöst, vad hände igentligen? OnTopic: Har inte muskler att förstöra något, så det är väl tur det.Datorn trollar mig förövrigt, och var nära på att slänga ut den genom fönstret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.