Musten Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Jag blev så arg en gång att jag bet mig i underläppen :cry: Började blöda lite... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Kastade in en flaska axe deo i väggen, fick byta lock för att den skulle funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Om tråden skall få vara kvar så är det upptill alla att inta en seriösare inställning. Trolleri kommer även i fortsättningen att belönas med varningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Om tråden skall få vara kvar så är det upptill alla att inta en seriösare inställning. Trolleri kommer även i fortsättningen att belönas med varningar...Vad menar du med att vi trollar? Vi kanske har sönder våra oäkta(och äkta) golvklubbor när vi blir arga, det lan väll inte du veta? :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 (redigerat) Vad menar du med att vi trollar? Vi kanske har sönder våra oäkta(och äkta) golvklubbor när vi blir arga, det lan väll inte du veta? :angry: :angry: :angry: :angry:Utmana inte ödet... :rolleyes: OnT:Hade sönder ett glas när jag råkade veva med armen full av ilska Redigerat 22 Februari 2012 av Musten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Vad menar du med att vi trollar? Vi kanske har sönder våra oäkta(och äkta) golvklubbor när vi blir arga, det lan väll inte du veta? :angry: :angry: :angry: :angry:Jag skulle inte gjort det där om jag var du.. Tog nyss sönder ett av de här "benen" på mitt tangentbord :/ Fast hittade en perfekt bok som gör att det står upp som vanligt B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 Försök bryta av en Wii-Remote på mitten, bankat en Nunchuk i bordet. Som tur var (för mitt Wii), gick inget sönder. Men när jag var mindre brukade jag kasta in en massa Bionicle-figurer i väggen så att de sprängdes och gick i minst 60 bitar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 (redigerat) Jag har råkat bryta av en Nintendo DS pekpenna, Och en gång när jag spelade Super Mario 64 DS med min brorsas kompis och vann så slog han sönder sitt DS... :o Då var jag kanske 9 år och han 11... hahaha Redigerat 22 Februari 2012 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 Jag har aldrig haft sönder något av ilska någonsin,inget jag kommer ihåg iaf. Händer dock att jag slår i sängen när gaming guden inte är på min sida :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 (redigerat) Har försökt att krossa en PS2 kontroll i handen men det är rätt jälva hållbara de där grejjerna, även om plasten knakade gött. :D Redigerat 22 Februari 2012 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 Drämde mobilen i marken så nu funkar touchen halft... Har också hänt att jag har haft en kniv liggande på bordet (då jag samlar på knivar) som jag huggt bordet lite med :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Jag blev sur när jag spelade DS och högg med pekpennan i en kudde ett antal gånger. Udden sitter ännu kvar i kudden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.