Raptomex Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Jag har inte trådlöst :( Nu ska jag säga det tydligt, vad jag menar är att jag ska hosta internet åt mig själv. Och hur hade du tänkt dig att det skulle gå till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Det är väl så smått omöjligt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 (redigerat) Man öppnar usb-en och sätter in dom nödvändiga komponenetrna. Skaffa blue tooth dongel eller vad fan det kallas leta efter ett trådlöst internet i närheten, skaffa en brute, sätt det på att generera och vips! du har tillgång till en annans skyddade nätverk. Det jag skrev först var svar till annat inlägg soz Redigerat 27 Juni 2010 av Killingspree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Man öppnar usb-en och sätter in dom nödvändiga komponenetrna, Skaffa blue tooth dongel eller vad fan det kallas leta efter ett trådlöst internet i närheten, skaffa en brute, sätt det på att generera och vips! du har tillgång till en annans skyddade nätverk."Man öppnar usb-en och sätter in dem nödvändiga komponenterna"? Du måste vara ett proffs på sådant för att kunna ställa om usb minnet, och det kostar mycket mer än att köpa ett usb-bredband från 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Tänkte lite att ifall din mamma säger upp internetabonnemanget mot din vilja så kan väl inte just att du inte har internet vara ditt största problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Tänkte lite att ifall din mamma säger upp internetabonnemanget mot din vilja så kan väl inte just att du inte har internet vara ditt största problem? ? Man kan skapa eget internet det vet jag. Inget är omöjligt. Man öppnar usb-en och sätter in dom nödvändiga komponenetrna, Skaffa blue tooth dongel eller vad fan det kallas leta efter ett trådlöst internet i närheten, skaffa en brute, sätt det på att generera och vips! du har tillgång till en annans skyddade nätverk. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Det bästa blir nog att köpa ett mobilt bredband, skulle du få det andra att funka, att du moddar ett USB minne e.t.c så kommer nog du inte ha världens bästa hastighet och jag tror inte du kommer klara av spel online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Jag ska försöka iaf. Jag tror inte att mobilt bredband fungerar på xbox360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Jag ska försöka iaf Lycka till med det, you're gonna need it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Jag ska försöka... Finns det någon hemsida som visar hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Jag förstår bara inte, ska du försöka göra om ett USB minne till en nätverksdongel? Det enda gemensamma med ett USB minne och en USB nätverksdongel är att de ansluts via USB. Så det är knappast tal om att bara göra om någonting. Sen när du väl har en fungerande nätverksdongel så måste du ändå ha ett nätverk att ansluta till. DVS du har absolut ingen nytta med en nätverksdongel om du inte har en granne du kan snylta lite uppkoppling av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Men något lär man kunna göra för att få eget internet. Jag behöver det. En annan fråga, fungerar mobiltbredband till Xbox live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.