DonaldDuck Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Men nej, du kan inte ha "Eget" internet, du måste vara uppkopplad via en anslutning. Du kan inte vara din egen ISP.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Men något lär man kunna göra för att få eget internet. Jag behöver det. En annan fråga, fungerar mobiltbredband till Xbox live? Eget internet?Internet är det massiva nätverket det är ingenting man kan få "eget". Du måste helt enkelt ansluta dig till internet och det kräver att du är inkopplad till internet. Dvs en internetleverantör måste öppna internet för dig. Förstår heller inte, har du inga grannar att låna bandbredd av? Har de ett skyddat nätverk, knacka på dörren och fråga snällt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 27 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Om ni försöker säga att det inte går då kan ni inte ett skit. Man kan vara sin egna ISP. Jag frågade också om mobiltbredband fungerar till Xbox Live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Eh, vad menar du med att vara sin egen ISP? Det är väl klart det går att använda mobilt bredband till Xbox Live, men det kommer väl lagga lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Nej du kan inte vara din egen ISP och inte betala något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 27 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Jag har kollat på internet och man kan vara sin egna ISP. Aja skitsamma jag ska testa en sak själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 -.- Jag formulerar om frågan KalphiteQ ställde innan. "Om din morsa stänger ner internet mot din vilja, då har du nog större problem?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Jag har kollat på internet och man kan vara sin egna ISP. Aja skitsamma jag ska testa en sak själv.Skicka länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Jag har kollat på internet och man kan vara sin egna ISP. Aja skitsamma jag ska testa en sak själv.Allt som står på internet är sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Jag har ett Telenor mobilt bredband, där måste man ju som med alla mobila bredband slå in en PIN-kod. Den rutan poppar inte upp när man kopplar in den i xbox:et. Alltså man kan inte ansluta :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Jag har ett Telenor mobilt bredband, där måste man ju som med alla mobila bredband slå in en PIN-kod. Den rutan poppar inte upp när man kopplar in den i xbox:et. Alltså man kan inte ansluta :o Bara att hitta en router som är kompatibel med mobilt bredband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Att du ens försöker. Du kan inte vara ditt eget internet. Du måste på något sätt koppla upp dig till det massiva nätverket. Att ens försöka sig på att göra det utan något sort abonnemang kan du glömma. Olagligt är det btw. "Om din morsa stänger ner internet mot din vilja, då har du nog större problem?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.