Nacke3000 Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Asså jag kastar mig inte in i en helt nytt system med allderles för många folk som Fuska.nu Det kommer ta år innan det blir ett andra hem som här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Roligt hur nästan alla blev aggressiva över frågan. "Va fan tror du? Att vi är dumma som stannar med P12or? Att forumet suger och vi har ingen anledning att stanna kvar?!" Själv hade jag en användare som var gjord 2005, försvann jag på en ban till 2038 nångång, förtjänad. Är tillbaka nu sen.. 2007 (oh helvete vad tiden flyger) och har connectat mycket bättre med folket här sen första gången. Trivs att slippa troll som på Flashback, trivs att kunna göra trådar, skriva i trådar utan att bli bashad åt helvete om man har fel. Finns gruppforum där troll och unga omogna personer inte håller till, om man nu ogillar de. Sen har väl Fusion och The Moose sagt resten. All the best ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Jag är la inte 16 nu då, men snart! :E Men jag måste hålla med WASD i första sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Dock så är det ingen som gillar samma musik som jag känns det som, he heeh : (*hoppar upp och ner och viftar med armarna* Viftar tillbaka! Men menade inte precis att ingen gillar det men det är inget prat om just detta precis i forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 För att fuska.se äger. Nuff said close topic. ExorZ, +1. Och WASD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 16-åringar kan också vara P12or Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 16-åringar kan också vara P12orDet är faktiskt bevisat att det är fysiskt omöjligt. Däremot kan 16 åringar ha liknande beteende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 16-åringar kan också vara P12orSå du påstår att en 16-årig brud kan bli en 12-årig kille? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 16-åringar kan också vara P12orSå du påstår att en 16-årig brud kan bli en 12-årig kille? Han syftar nog på beteendet "P12a" :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 När man säger P12 syftar man oftast på ett beteende, inte på en tolvårig pojke. P12 och P12 två olika saker. En tolvårig pojke och ett beteende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 När man säger P12 syftar man oftast på ett beteende, inte på en tolvårig pojke. P12 och P12 två olika saker. En tolvårig pojke och ett beteende. DU KAN VA P12! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w33L Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Ni måste förstå att jag inte syftade direkt på de som är 12 år, utan syndromet som kallas "p12". Förövrigt så tycker jag att jag har fått de svar som behövs, och ingen behöver vara arg eller skrika glåpord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.