Hoppa till innehåll

Den Mest Irriterande Skitungen Som Finns

360Xbox

Rekommendera inlägg

I vardaglig användning av ordet "kropp" i argumentationssammanhang om människan så exkluderas hjärnan specifikt i de flesta fallen.

Det har jag aldrig varit med om och jag har mer erfarenhet av argumentation än du som återigen kommer med lögner och påståenden som är falska. Sedan bryr jag mig inte om vad du definerat som "argumentationssammanhang", jag går efter vetenskapliga termer även om du snackar skit. Dina erfarenheter är dina minnen och dina minnen är molekyler och kemiska reaktioner i din hjärna, ska du exkludera alla molekyler ur kroppen också?

Ok, då får jag ursäkta mitt ordval när det gäller ordet "kropp" och ersätta det med "kropp (där jag specifikt exkluderar hjärnan)".

Sonens frälsning och må han utvidga din dvärglika hjärna.
Med "dvärglika hjärna" så antar jag att du menar att min hjärna är liten, och inte att jag har en hjärna som liknar den hjärna som valfri dvärg har, för det vore ganska rasistiskt. Och när du menar att min hjärna är liten, så antar jag att du menar att jag har ett lågt intellekt, för annars skulle kommentaren vara onödig. Och då skulle jag bara vilja anmärka att ha en liten hjärna inte har så stort samband att ha lågt intellekt. Till exempel Einstein hade ovanligt liten hjärna.

Så;

Sonens frälsning och du är dum i huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 135
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

ja det var det jag försökte också men jag tänker inte så bra när jag skriver kunde ju inte skriva att jag suger och att han är mycket coolare än mig dessutom är man inte cool bara för man har många spel

Du kunde ha stoppat där. Det räcker.

Edit: Efter att ha läst igenom den här tråden, har jag insett att den är för bra för att vara sann.

Redigerat av Skillet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesus

Du besvarade inte mig på något sätt där.

Du påstår alltså att ålder inte har något med mognad att göra, ett spädbarn kan i praktiken vara lika mogen och ha samma kunskap som en 300åring?

Visheten och kunskapen finns i Den Heliga Skrift.

hjärna som valfri dvärg har, för det vore ganska rasistiskt.

Sen när blev dvärgar en ras? Jag tycker att vi börjar komma farligt nära lite nazistbeteenden här, vad har du emot judar?!

jahves storhet, välsigne de som äter barn.

Och när du menar att min hjärna är liten, så antar jag att du menar att jag har ett lågt intellekt, för annars skulle kommentaren vara onödig. Och då skulle jag bara vilja anmärka att ha en liten hjärna inte har så stort samband att ha lågt intellekt. Till exempel Einstein hade ovanligt liten hjärna.
Du ser, du bevisar själv mitt påstående om att du bara påstår saker utan grund och snackar skit. Det var absolut inte det där jag menade.

Guds kärlek i ditt hjärta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och när du menar att min hjärna är liten, så antar jag att du menar att jag har ett lågt intellekt, för annars skulle kommentaren vara onödig. Och då skulle jag bara vilja anmärka att ha en liten hjärna inte har så stort samband att ha lågt intellekt. Till exempel Einstein hade ovanligt liten hjärna.

Du ser, du bevisar själv mitt påstående om att du bara påstår saker utan grund och snackar skit. Det var absolut inte det där jag menade.

På allt som jag faktiskt har påstått i det du citerade har jag faktiskt faktisk fakta. Gör om, gör rätt.

Och hur var det meningen att jag skulle tolka "dvärglika hjärna"?

Redigerat av Chagi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesus

Ja. Varför inte?

Eftersom att ett spädbarn inte har samma fysiska utveckling som en 300åring, ett spädbarn har inte en lika utvecklad hjärna och har därför inte samma tillgång till minnen då hjärnan inte är utvecklad nog, skall vi gå djupare på detta betyder det helt enkelt att hjärnan inte har vuxit nog för att kunna hantera molekylerna i form av minnen.

Ett spädbarn har heller inte en lika välutvecklad själ vilket betyder att dess medvetande inte är lika stort.

Guds byggstenar, Guds lag.

Dvärgar är en ras på samma sätt som att olika färger på hyn är olika raser.

På vilket sätt är kortväxta en ras? Det är en sak att de är besatta av Satan men att kalla dem ras är idiotiskt och nazistiskt, återigen, VAD HAR DU EMOT JUDAR!?

Välsigne de som bedriver incest i jahves namn.

På allt som jag faktiskt har påstått i det du citerade har jag faktiskt faktisk fakta. Gör om, gör rätt.
Du har "fakta på vad jag menade"? Det är inget annat än fördomar och saker du antar.

Jag ber vid Gud att välsigna fördomsfulla antisemiter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har "fakta på vad jag menade"? Det är inget annat än fördomar och saker du antar.

Jag ber vid Gud att välsigna fördomsfulla antisemiter.

Sluta prata om jesus i en humor-tråd, du gör tråden deprimerad.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För helvete ge er, från en tråd om en tönt som skryter om sina spel, till en tråd om att fable1 skryter lika illa, till en tråd om hur man mognar......någon som förstår vad jag försöker skriva?

Håll er till ämnet tack :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har "fakta på vad jag menade"?

Nej, jag har inte fakta på vad du menade. "På allt som jag faktiskt har påstått i det du citerade har jag faktiskt faktisk fakta." skrev jag. Gör om, gör rätt.

Det är inget annat än fördomar och saker du antar.
Eftersom mina antaganden är har konkreta baseringar, vilka jag även skrev, så är det faktiskt tvärt emot fördomar. Däremot så har du fritt fram att faktiskt förklara varför jag har fel, något som du verkar undvika ganska mycket.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...