Hoppa till innehåll

Den Mest Irriterande Skitungen Som Finns


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 135
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Jesus

Igen, jag säger inte att alla spädbarn är minst lika intellektuellt utvecklade som alla 300-åringar, det jag säger är att det kan finnas ett spädbarn som är minst lika intellektuellt utvecklad som en 300-åring. Som exempel kan vi ju jämföra kung Adolf Fredrik, som fyllde 300 i år, med min kusin, som föddes för någon månad sen.

Du påstår att det är möjligt vilket du inte har några bevis eller belägg för alls, din kusin är en otuktisk avkomma. Just eftersom du inte har några bevis kommer du heller inte att svara på detta inlägg denna månad, detta har Jesus Kristus sagt till mig vilket jag kan sätta min eviga tro på. "kung Adolf Fredrik" existerar inte.

 

Guds eviga välsignelse.

 

Nej, jag har inte fakta på vad du menade. "På allt som jag faktiskt har påstått i det du citerade har jag faktiskt faktisk fakta." skrev jag. Gör om, gör rätt.

Du måste ju vara bra dum, medan jag skrev inlägget ÄNDRADE du ditt, det som stått skrivet skall stå skrivet och att ändra saker för att sedan sitta och argumentera för att det var det du skrev från början är bara idiotiskt och det säger allt om dig och hur seriös du är i ditt argumenterande.

 

Guds vrede.

 

Eftersom mina antaganden är har konkreta baseringar, vilka jag även skrev, så är det faktiskt tvärt emot fördomar. Däremot så har du fritt fram att faktiskt förklara varför jag har fel, något som du verkar undvika ganska mycket.
Du har inga konkreta s.k. "baseringar", du har inte kunnat visa några. Jag har FLERTALET gånger förklarat VARFÖR du har fel så snacka inte skit om att jag undviker det, du är den som inte kan stå för det du skriver (se citatet ovan) och du är också den som kommer med idiotiska antaganden som går rakt emot ELEMENTÄR psykologi samt biologi.

 

Guds kunskap Guds design.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...