Hoppa till innehåll

Den Mest Irriterande Skitungen Som Finns


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

i så fall ska dom som svarade på mitt inlägg också få skriv förbud här för det var mest deras fel och jag tvivlar på att du är 14 som lägger all skuld på mig

360Xbox är 14 år. Dessutom sätter jag mitt liv på att fable1 är 10 år.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 135
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

han är inte smart snarare tvärtom smarta ser hur allt hänger ihop det gör inte han och han nog den mest omognaste medlemmen på fuska.se

 

Fable1 alla vet att du är 8 år, du är varken mogen eller stavar bra.

Dra från fuska eller sluta skriva off-topics

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är förfan inte 8 lyssna på vad jag säger tvivlar ni på min ålder kan ni lika hjärna tvivla på varandras också och fatta det var i helvete inte jag som började har ni problem med det ordet så kan ni lika hjärna dra från fuska bara för man stavar dåligt får man alla emot jag känner en kompis som är bra på datorer jag kan be honom hacka sönder hela den här sidan undrar hur många jag får emot mig då och du ser inte heller hur allting hänger ihop

Redigerat av fable1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

jag är förfan inte 8 lyssna på vad jag säger tvivlar ni på min ålder kan ni lika hjärna tvivla på varandras också och fatta det var i helvete inte jag som började har ni problem med det ordet så kan ni lika hjärna dra från fuska bara för man stavar dåligt får man alla emot jag känner en kompis som är bra på datorer jag kan be honom hacka sönder hela den här sidan undrar hur många jag får emot mig då och du ser inte heller hur allting hänger ihop

Åh, kan inte du bara bli bannad. Nu kommer du säkert skriva: " men jag bryr mig inte ni är så omggngna så jag skulle inte bry mig ni är dumma fy på er :angry: "

 

Snälla, skriv inge mer, vi säger att du är 13 eller vafan du säger att du är. Bara GTFO från denna tråd.

Ingen bryr sig om din kompis som kan hacka sönder skiten, vi vet att han inte kommer lyckas så snälla stick från Fuska.se.

Du tar allting så fucking seriöst och säger emot vafan man än skriver!

På tråden namn skulle jag kunna skriva ditt namn i parentes efteråt, skulle passa.

 

Skulle gissa att du är nån från fuska.nu som försöker vara rolig för fuska.nu och trollar sönder fuska.se.

 

SKRIV INGE MER! Jag kommer börja anmäla dina inlägg.

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är förfan inte 8 lyssna på vad jag säger tvivlar ni på min ålder kan ni lika hjärna tvivla på varandras också och fatta det var i helvete inte jag som började har ni problem med det ordet så kan ni lika hjärna dra från fuska bara för man stavar dåligt får man alla emot jag känner en kompis som är bra på datorer jag kan be honom hacka sönder hela den här sidan undrar hur många jag får emot mig då och du ser inte heller hur allting hänger ihop

Jag antar att du har en gnutta respekt för mig, så här kommer min åsikt;

Du beter dig faktiskt som en barnunge, du vet bra & väl att 360xbox är 14 (Omogenheten kan jag dock lite hålla med om, kanske för att jag aldrig tyckt om honom, men du ska ändå repektera allt & alla.), och du är högst troligt 8-10.

Och nej, kompisen som är bra på datorer kan inte hacka sönder sidan.

Jag minns att alla i min klass trodde att jag kunde det när jag gick i trean.

Sluta med dina lögner nu, du är åtta, din kompis kan inte hacka, du kom in i tråden för att skryta.

Och du får verkligen inte vänner på det här forumet genom uppkäftighet.

Det här är internet.

Redigerat av DonaldDuck
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaså du säger att jag ska ha respekt för alla varför måste inte dom det då och du har inga bevis på att jag är 8 eller 10 den ända anledningen till att jag skriver nu är för att jag vill veta varför alla tycker att det är mitt fel att det blir offtopic

Redigerat av fable1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...